2777
2789
عنوان

خیلی دلم گرفته 😔😔😔😔

211 بازدید | 40 پست

من چند روز دیگه معلوم میشه جنسیته بچم 

بعد چندروز پیشا پدرشوهرم جلوی همه گفت من دلم نوه دختر میخاد انشالله یه دختر خوشگل و سالم بیاری بعد جاریم پسر داره خودش بعد اینو که جاریم شنید هروز میاد میگه دختر همه سرش زور میشن خیلی نگرانی دارع دختر بدرد نمیخوره و ما خیلی فامیلامون شوهراشون بخاطر اینکه بچشون دختر شد از زنشون دلسرد شدن😐و مردایی که دختر میارن خیلی بدرد نخورو ضعیفن و بدرد نمیخورن اونوقت خیلی این حرفش ناراحتم کرد چون ما چندتا خواهریم یعنی بابای من بدرد نخوره که اینو میگه 

خیلی از حرفاش دلم میشکنه .چون میدونه اگه دختر بشه پدرشوهر مادرشوهرم براش میمیرن هی میاد اینارو بهم میگه خیلی ناراحتم که جوابشو ندادم من همیشه خیلی صبوری میکنم خیلی احمقم 

ولی گفتم اگه رفتم غربالگری اگه دختر شد شیرینی میخرم میبرم خونه مادرشوهرم تا حالش جا بیاد.بنظرتون چی جوابشو بدم؟⁦☹️⁩

بگو بابای خودتم که دختر اورده به درد نخور و ضعیفه 😐

همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن از اینکه باز عاشورا شود تکرار میترسم! من از اشکی که میریزد ز چشم یار میترسم از آن روزی که مولایم شود بیمار میترسم! همه ماندیم در جهلی شبیه عهد دقیانوس من از خوابیدن مهدی درون غار میترسم!   در بازار شام رقیه چه چیزی دیده است گهواره ی شیرخواره به فروش میرسد چرا؟   خدا‌کند‌کہ‌بہ‌صورت‌ز‌،زیـن‌‌زمیـن‌نخورۍ..کہ‌تیر‌مـاندھ ‌بہ‌چشم ‌ط ‌‌درد‌سر شده‌ است..‌ای برادرِ حسین 🖤در کربلا شکسته شد حرمت حسین 🥀رباب..!😔🖐🏻ڪم‌ڪم‌براۍدلت‌روضـہ‌ایۍبخـوان💔دارند برای گل پسرت نقشه میکشند🖤تو دلمه مادر، راز نهفته همش میترسم سرت از نیزه بیافته😔حسین جان پسرانت همگی نام علی بنهادی ای به فدای دل بابایی تو ... بین این دشت تمام تن او پخش شده هر طرف قطعه ای از پیکر اکبر مانده 🥺خدایا نصیب هیچ غریبی دگر نکن دردی که گیسوان حسن را سفید کرد 💚دل مهدی فاطمه غمگین است🥀 اصلا حسین جنس غمش فرق میکند 🖤 میگم کربلا 😍میگن که راه ها بسته است😢 میگم امام رضا 🥰میگن رواق ها بسته است 😭سلام همه‌ ی زندگیم سلام امام حسین من سلام عزیز فاطمه سلام عشق امام حسن سلام پناه خستگیم سلام رفیق بامرام سلام آقای مهربون سلام دلیل گریه هام  پول عروسیمون شد دارو برای چند تا فرشته ی پروانه ای 🥰🥺

اهان اینم گفت 

گفتش فک نکنی بابا(پدرشوهرم) دختر دوس داره ها 

اینا همه پسر دوستن و اگه دختر بیاری براشون ارزش ندارع😐😐😐

در صورتیکه که من میدونم عاشق دخترن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همین که دختر باسه تو دهنی بزرگیه .ولش کن حسودی میکنه

دقت کردین جایی که میخوان کسی زباله نریزه رو دیوارش نوشتن لعنت بر پدر و مادر کسی که در این مکان زباله بریزد؟حالا خوبه  بگن که لعنت بر پدر و مادر کسی که ماسک نمیزند؟جان عزیزانمون ماسک بزنیم تا جونشون در خطر نباشه😷😷😷😷😷😷😷 
جواب جاریتو که باید میدادی اما وقتی پدرشوهرتم گفت بگو سالم باشن انشاا... به اینا فکر نکن انشاا... ب ...

پدذشوهرم بعدش گفت انشالله سالم باشه 

منظوری نداشت اون 

ولی این خیلی دلمو میشکونه

ایا شما زبان نداری؟جاری من یبار درمورد اندامم زر مفت زد جوابشو دادم چون من اصلا درمورد هیکل کسی نظر نمیدم بعد اون دوماه سرسنگین شد باهام الانم در حد سلام علیک و احوالپرسی هستیم شکر خدا 

ادم سمی همون بهتر که نزدیک و صمیمی نباشه ب ادم 

دلم قرص است که خدایی دارم که به من از مادرم هم که فرشته است بســــیار مهربانتر است❤️⁩🌺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز