من چند روز دیگه معلوم میشه جنسیته بچم
بعد چندروز پیشا پدرشوهرم جلوی همه گفت من دلم نوه دختر میخاد انشالله یه دختر خوشگل و سالم بیاری بعد جاریم پسر داره خودش بعد اینو که جاریم شنید هروز میاد میگه دختر همه سرش زور میشن خیلی نگرانی دارع دختر بدرد نمیخوره و ما خیلی فامیلامون شوهراشون بخاطر اینکه بچشون دختر شد از زنشون دلسرد شدن😐و مردایی که دختر میارن خیلی بدرد نخورو ضعیفن و بدرد نمیخورن اونوقت خیلی این حرفش ناراحتم کرد چون ما چندتا خواهریم یعنی بابای من بدرد نخوره که اینو میگه
خیلی از حرفاش دلم میشکنه .چون میدونه اگه دختر بشه پدرشوهر مادرشوهرم براش میمیرن هی میاد اینارو بهم میگه خیلی ناراحتم که جوابشو ندادم من همیشه خیلی صبوری میکنم خیلی احمقم
ولی گفتم اگه رفتم غربالگری اگه دختر شد شیرینی میخرم میبرم خونه مادرشوهرم تا حالش جا بیاد.بنظرتون چی جوابشو بدم؟☹️