2777
2789
عنوان

کسی هست ۸۳کیلو باشه و بیاد رژیم بگیریم تاعید؟؟؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1579 بازدید | 255 پست

گزارش#  

سلام بر گرسنگان😁

صبحانه چای .یه ق مربای به

ناهار تخم مرغ ابپز و سالاد

شام سینه مرغ و زیتون

میان وعده بادام زمینی پرتقال خرما

نیم ساعت پیاده روی در منزل.۵۰ شنا دیوار.آپ تناسب اندام.

با ۵۰۰میبندم💪💪💪

@گل_سرخ78  

@taraneh11  

@نورادوخت  

@کمپوت  

@s1918  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من آبان وزن کردم۸۹،۶۰۰بودم.الان شدم ۷۹،۳۰۰😍باکالری شماری

ایشالاه دفعه بعدی امضام اینه ک مامان شدم😍😍دیدین منم بیبیم دوخط شد؟؟دیگه بدترازمن که قرارنیست باشین منتظرا نه؟دوسال منتظر بودم،هردوتخمدان پلی کیستیک بود ولی خداخواستو شدم خدایا هزاردفعه شکرت.🥰😍😍😍😍

اگه هم رژیم سنگین بگیریم هم ورزش کنیم چقد میتونیم لاغر کنیم مثلا تو پنج شش ماه؟

تو هفده سالگی با پسری آشنا شدم که همه خوبی های دنیا شده بودن یه قلب که تو وجودش میتپید...چشامو که می‌بندم مجسمت میکنم...دومین ماه از گرم ترین فصل سال🌱🍓🍓از اون شب دنیام بدجور به دنیات قفلی زد و مصمم میمونم تا لحظه ی دیدارت ای دیرینه ی دلخواه❤️..به قول یکی«وقتی همه کور بودن تو کردی بهم توجه..❤️شایدم یه روز برات تعریف کردم که من پشت پنجره ی اتاقت چه گریه ها که نکردم🖤گاهی وقتا فک میکنم خدا تورو تو یه بعداز ظهر قشنگ بهاری در حالی که لبخند به لب داشته و چای با هل میخورده و به صندلیش لم داده و به آهنگ خوش چشمه گوش میداده آفریده... 🍃🌻بچه ها عشق من واسه اینکه به دستش بیارم یخورده ناز داره البته نازکشم داره ها.اون هی ناز می‌کنه مام که بی تابشیم🍃میدونین مث بهترین خیالیه ک میتونین داشته باشین...مث ذوق رها کردن یه دونه بادبادک...یا مث پریدن تو آب زلال میمونه🍓🌱من یه دختر عاشقم...دختری که هیچ وقت از ابرازش عشقش خجالت نکشیده چون پیوسته اعتقاد داشته عشق مقدسه و پنهان کردنش چیزی به جز درد و زجر نداره..ولی خب همیشه به خودش آفرین گفته واسه انتخابش❤️هر چند خیلی جاهارو مجبور شده خودش تنهایی بی پناه قدم برداره....از خودم ممنونم که هر وقت خسته شدم تنها پناهگاهم خودم بودم 🫀❤️بهم میگن بی رحمی چون داستانمو نمیدونن🌈میخواهم بدانی که تو آخرین رویای روح من بوده ای❤️🌱...بچه ها این کاربر ینی بنده...دیگه عشقی نداره...گلش پژمرده شده...ماهش رفته...ولی دلم نیومد امضام رو بردارم🖤تاپیک ها مال من نیستن به جز یکیش ❤️
خیلی خوب وزن کم کردی چطور

باکالری شماری.

ایشالاه دفعه بعدی امضام اینه ک مامان شدم😍😍دیدین منم بیبیم دوخط شد؟؟دیگه بدترازمن که قرارنیست باشین منتظرا نه؟دوسال منتظر بودم،هردوتخمدان پلی کیستیک بود ولی خداخواستو شدم خدایا هزاردفعه شکرت.🥰😍😍😍😍

صبحانه سه کف دست سنگگ با یه تکه خیلی کوچولو حلوا شکری یه فنجان چایی سبز 

ناهار ی تخم مرغ آبپز و نصف نان لواش

شام یه کاسه کوچولو عدسی

هشت لیوان آب 

نیم ساعت حلقه و یک ساعت باشگاه تناسب اندام میرم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز