2777
2789

بله من۳ماهه ازداروهاش استفاده میکنم خیلی تاثیرشودیدم

‏ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩﻧﺸﻮﻥمثل ﺑﺎﺩﺑﺰﻥ زﻏﺎﻟﻪ,ﻫﺪﻓﺸﻮﻥ ﺧﻨﮏ ﺷﺪﻧﺖ ﻧﯿﺴﺖ,ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺁﺗﯿﺸﺖ ﺑﯿﺸﺘربشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=171221035]برای چ بیماری ای ابجی[/QUOTEواسه همورویید شقاق ....یعنی وضعم یه جوری بود که فقط میخاستم بمیرم

‏ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩﻧﺸﻮﻥمثل ﺑﺎﺩﺑﺰﻥ زﻏﺎﻟﻪ,ﻫﺪﻓﺸﻮﻥ ﺧﻨﮏ ﺷﺪﻧﺖ ﻧﯿﺴﺖ,ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺁﺗﯿﺸﺖ ﺑﯿﺸﺘربشه
[QUOTE=171221035]برای چ بیماری ای ابجی[/QUOTE واسه همورویید شقاق ....یعنی وضعم یه جوری بود که فقط می ...

اخ الهی که بحق جدم خوب شی ابجی درکت میکنم ادم ارزوی مرگ میکنه بااینکه باید خدارو همیشه شکر کرد اما ادمیزاده دیگه تحمل درد رو نداره فقط شماهم برای من دعاکنید و اینکه ادرس جایی که میرید رو میشه بدین بی زحمت

من تبریزم ...ویزیتشم تلفنیه بخاطر مرونا

‏ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩﻧﺸﻮﻥمثل ﺑﺎﺩﺑﺰﻥ زﻏﺎﻟﻪ,ﻫﺪﻓﺸﻮﻥ ﺧﻨﮏ ﺷﺪﻧﺖ ﻧﯿﺴﺖ,ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺁﺗﯿﺸﺖ ﺑﯿﺸﺘربشه
من تبریزم ...ویزیتشم تلفنیه بخاطر مرونا

بخاطرکرونا

‏ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩﻧﺸﻮﻥمثل ﺑﺎﺩﺑﺰﻥ زﻏﺎﻟﻪ,ﻫﺪﻓﺸﻮﻥ ﺧﻨﮏ ﺷﺪﻧﺖ ﻧﯿﺴﺖ,ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺁﺗﯿﺸﺖ ﺑﯿﺸﺘربشه
باشه ابجی ادرس تلفنش رو میشه بدین خیرببینید

04135531040دکتربابک ناهیدی آذر ....خیابان۱۷شهریورساختمان آبان

‏ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺩﻧﺸﻮﻥمثل ﺑﺎﺩﺑﺰﻥ زﻏﺎﻟﻪ,ﻫﺪﻓﺸﻮﻥ ﺧﻨﮏ ﺷﺪﻧﺖ ﻧﯿﺴﺖ,ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺁﺗﯿﺸﺖ ﺑﯿﺸﺘربشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز