2777
2789
عنوان

سونو ی ان تی

185 بازدید | 10 پست

سلام امروز ۱۱ هفته و۵ روزمه سونوی ان تی دادم

سونوگرافی صدرا دکتر رضوانی زاده گفت احتمال ۹۰ درصد پسره کیا رفتن پیشش ؟؟چقدر میشه ب حرفش اعتماد کرد؟

اَلحَمدُلِلّهِ کَما هُوَ أَهلُهُ

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شاید۶۰ به ۴۰ درصد درست باشه

دقیق ترش ۱۲ هفته و ۲روز تا ۱۳ هفته و ۶ روز که اونم احتمال میشه ۷۰ به ۳۰

یعنی بازم خطا داره! خودشونم میگن خرید نکنید و...

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
شاید۶۰ به ۴۰ درصد درست باشه دقیق ترش ۱۲ هفته و ۲روز تا ۱۳ هفته و ۶ روز که اونم احتمال میشه ۷۰ به ۳۰ ...

دقیق دقیق ک ۱۶ هفته بره بهتره عزیزم . 

دکار منم گفت ۸۰ درصد پسره و شانزده هفته متوجه شدیم همون. 

نی نی مامانی من فقط سالم باشی 😍😍😍
دقیق دقیق ک ۱۶ هفته بره بهتره عزیزم .  دکار منم گفت ۸۰ درصد پسره و شانزده هفته متوجه شدیم همون ...

خب ان تی رو تو زمان خودش باید بری

آنومالی هم بهتره هفته ۱۸ تا ۲۰ بری، زودتر ممکنه یه چیزهایی دقیق بررسی نشه نی نی کوچولوئه

جنسیت هم قطعی گفته میشه دیگه! معمولا ۱۷ هفته به بعده که خطا نداره

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
عزیزم من تعیین جنسیت گفتم

بله اما آنومالی هم واجبه دیگه! هردو با هم بری بهتره😊

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز