2789

من کنکوری ام

خونمونم بشدت پرسروصدا به لطف خواهرکوچیکم

و هی مهمون میاد

امروز خیر سرم میخواستم درس بخونم 

مهمون اومد

صدای تلویزیون تا اخر باز

در ورودی هم از اتاق منه چون در سالن خرابه

هی میانو میرن

حالم داره بهم میخوره کاش ادم بمیره تو این برزخ گیرنکنه

دردودل#  

کاربری برای دو نفره جهت اطلاع کاراگاه ها .و خانومی که بهم تهمت دروغ گویی میزنی مگه من تلپیک جنجالی میزنم نهایت تاپیکای این کاربری برای کنکور و روابط با همسره دیگه اینهمه تهمت و قضاوت برای چیه 😑   نی نی سایتی ها با ارزش ترین ادمایی هستن که اطرافم داشتم و به مهربونیتون هیچ جای دیگه ای نیست دوستتون دارم ❤🥰

چقدر مثل منی

آهای طعنه زده چشم تووو به چشمای راسو            ستاد مبارزه با تبعیض علیه حیوانات                            دوستانی که تو امضاتون مینویسید کاربری برای دونفره،زور نزنید عزیزان ما باور نمیکنیم                    خسته از جانی که در قفسی به نام تن اسیر است🥀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو کتابخونه درس بخون

بستس اخه

کاربری برای دو نفره جهت اطلاع کاراگاه ها .و خانومی که بهم تهمت دروغ گویی میزنی مگه من تلپیک جنجالی میزنم نهایت تاپیکای این کاربری برای کنکور و روابط با همسره دیگه اینهمه تهمت و قضاوت برای چیه 😑   نی نی سایتی ها با ارزش ترین ادمایی هستن که اطرافم داشتم و به مهربونیتون هیچ جای دیگه ای نیست دوستتون دارم ❤🥰
برو کتابخونه  گوش گیر بگیر  منم پارسال همین بودم امسال راحت شدم

بستس

آهای طعنه زده چشم تووو به چشمای راسو            ستاد مبارزه با تبعیض علیه حیوانات                            دوستانی که تو امضاتون مینویسید کاربری برای دونفره،زور نزنید عزیزان ما باور نمیکنیم                    خسته از جانی که در قفسی به نام تن اسیر است🥀
بستس اخه

منم تنها امبدم به کتابخونه بود که اونم بستن

آهای طعنه زده چشم تووو به چشمای راسو            ستاد مبارزه با تبعیض علیه حیوانات                            دوستانی که تو امضاتون مینویسید کاربری برای دونفره،زور نزنید عزیزان ما باور نمیکنیم                    خسته از جانی که در قفسی به نام تن اسیر است🥀
برو کتابخونه  گوش گیر بگیر  منم پارسال همین بودم امسال راحت شدم

کتابخونه بستس

گوش گیر خوبش ۵۰۰ هزارتومنه 

تازه تو دیحی ازهمونم زیاد تعریف نمیکنن

کاربری برای دو نفره جهت اطلاع کاراگاه ها .و خانومی که بهم تهمت دروغ گویی میزنی مگه من تلپیک جنجالی میزنم نهایت تاپیکای این کاربری برای کنکور و روابط با همسره دیگه اینهمه تهمت و قضاوت برای چیه 😑   نی نی سایتی ها با ارزش ترین ادمایی هستن که اطرافم داشتم و به مهربونیتون هیچ جای دیگه ای نیست دوستتون دارم ❤🥰
نمیشه اتاقتو عوض کنی؟ 

نه اتاق دیگمون کوچیکو پراز وسایلای خواهرم

کاربری برای دو نفره جهت اطلاع کاراگاه ها .و خانومی که بهم تهمت دروغ گویی میزنی مگه من تلپیک جنجالی میزنم نهایت تاپیکای این کاربری برای کنکور و روابط با همسره دیگه اینهمه تهمت و قضاوت برای چیه 😑   نی نی سایتی ها با ارزش ترین ادمایی هستن که اطرافم داشتم و به مهربونیتون هیچ جای دیگه ای نیست دوستتون دارم ❤🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز