2789
عنوان

آدم نمیتونه

854 بازدید | 95 پست

آدم نمی‌تونه همینجور الکی تسلیم بشه. مخصوصا وقتی برمی‌گرده نگاه می‌کنه، می‌شمره چقدر معجزه رخ داده. چقدر شب صبح شده. چقدر سیاهی مونده به زغال و دامنشو ول کرده. آدم نمی‌تونه شرمنده‌ی خودش بشه و بعد یه عمر با این شرمندگی زندگی کنه...خدا کنارمون هست..قدم برداریم برای زندگی

😐👀

دلگیرم از دنیا و آدماش از بی کسی ها و سکوت ها! این منم ک اینگونه خسته ام؟؟؟منی ک همیشه خوب بودم و خندان منی ک خنده هایم مثالی بود ب مثال ضرب‌المثل!نمی‌توانی بفهمی و البته عجیب هم نیست برایم. چون تو من نیستی پس لطفاً قضاوتم نکن......وزن شروع ۷۶.۶۰۰ هدف ۵۸ ✌️من میتوانم 💪💪💪💪

عالی

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من حال ندارم پریو.. ولم کنین😒

اقا هستن😑

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ،ولی پی شبنم نمیگردم با خفت و خاری🤠بخشیدمت برو حلالت کردم نیازی نبود کاربریتو ببندی ، برگرد ،حرفاتو باور کردم 🤚
من حال ندارم پریو.. ولم کنین😒

پسره 😑😂😂

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز