2777
2789
عنوان

حرکت جنین

111 بازدید | 7 پست

سلام بچه هاها من 24هفته دارم جنینم هم دختره دو روزه تکون نمیخوره هر چی شیرینی میخورم فایده نداره زیر دلمم کنی درد مکنه دکتر هم بهم دوره به نظرتون خطر ناک هست میترسم کمکم کنید بچه هاها 

شکر ....بابت تمام زندگیم اگر مادرم زود رفت اگر پدرم مرا رها کرد اگه فرزند ارشدم نیومده ترکم کرد اما به جاش دختری دارم که نفس مامانشه همسر ی دارم که جونم براش در میره و قراره مادر یه نی نی دیگه بشم چی از این بهتر که تنمون هم سالمه همینا بسه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم بعضی روزا اینجوری میشه خیلی میترسم ..چیزای خیلییی شیرین بخور غذا بخور پنج دقیقه فقط به پشت دراز بکش دستت بزار رو شکمت و یه اهنگ یا قرانم با صدای بلند روشن کن تکون میخوره

 🙏اللَّهُمَ صَلَّی عَلیٰ مُحمَّد وَآل مُحمَّد 🙏

اگه تو این دو روز اصلا تکون نخورده عادی نیست نمیخوام نگرانت کنم ولی حتما برو دکتر برو بیمارستان زنان اگه دکتر دوره برات کدوم شهر زندگی‌ میکنی؟

🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️Düşmam ben, kanatlarim var rühümdaaaa
اگه تو این دو روز اصلا تکون نخورده عادی نیست نمیخوام نگرانت کنم ولی حتما برو دکتر برو بیمارستان زنان ...

من شهر میبد استان یزد ولی خونه ام به دکتر دوره ماشین هم ندارم که هی بفرستنم این ور اون ور نمیدونم چکار کنم 

شکر ....بابت تمام زندگیم اگر مادرم زود رفت اگر پدرم مرا رها کرد اگه فرزند ارشدم نیومده ترکم کرد اما به جاش دختری دارم که نفس مامانشه همسر ی دارم که جونم براش در میره و قراره مادر یه نی نی دیگه بشم چی از این بهتر که تنمون هم سالمه همینا بسه

[QUOTE=171029563]من شهر میبد استان یزد ولی خونه ام به دکتر دوره ماشین هم ندارم که هی بفرستنم این ور اون ور نمیدونم چک ...[/QUOTبرو بخش اورژانس بیمارستان بگو جنین دو روزه اصلا حرکت نمیکنه اونجا سونو میکنن ثپش قلبشو کنترل میکنن حتما برو هرچقدرم دور باشه بنظر من از جون بچت مهم نیست که

🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️Düşmam ben, kanatlarim var rühümdaaaa
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز