zawra2310 مدیر استارتر عضویت: 1399/02/18 تعداد پست: 57 عنوان امپول HCG 51 بازدید | 6 پست سلام دوستان من ۲۷ آذر امپول HCG زدم و بی بی چکمم الان منفیه.ولی میگن چون ۱۴ روز گذشته و پریود نشدی یعنی بارداری.چنین چیزی ممکنه؟ 1399/10/13 | 11:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
وای_بابام_اومد عضویت: 1399/08/19 تعداد پست: 9885 بلی ولی نه قطعا از پذیرش درخواست دوستی نرها معذوریم عواقب آن با خودتان است
مهلستنا عضویت: 1399/02/13 تعداد پست: 1844 نه من اینجوری شدم متاسفانه کیست شده بود اگه منفیه باردار نیستی
zawra2310 مدیر استارتر عضویت: 1399/02/18 تعداد پست: 57 نه من اینجوری شدم متاسفانه کیست شده بود اگه منفیه باردار نیستی اها ممنون
وای_بابام_اومد عضویت: 1399/08/19 تعداد پست: 9885 یعنی چی؟ یعنی شایدحامله بشی شاید نشی از پذیرش درخواست دوستی نرها معذوریم عواقب آن با خودتان است