2777
2789

غیبت کردن یعنی بخشیدن خوبیهای خودت به شخصی که غیبشو میکنید اون دنیا باید مقداری از حسنات خودتون رو بدین به طرف تا حلالتون کنه ایا حاضرین اینکارو بکنین اگه حاضرین غیبت کنید

خودت باش چون تو یکی از بهترین نقاشیای -خدایی-🦋❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان کروناس نمیشه غیبت کرد تو دنیای واقعی😁

غیبت واجب شده عایا و ما خبر نداشتیم؟ 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم هر کی لایک میشه یه صلوات واسش فرستادم حاجت روا بشه...و اما خبر خوب اینکه خدا صدات رو شنیده و آرزوت توی صف اجابت قرار گرفته...  فقط 👌 اینقد دیگه مونده... مواظب باش جا نزنی...   😉
رسما میگی بیایید گناه کنیم یا خداااااا....

واجب شده خواهری ما در جریان نبودیم ظاهرا

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم هر کی لایک میشه یه صلوات واسش فرستادم حاجت روا بشه...و اما خبر خوب اینکه خدا صدات رو شنیده و آرزوت توی صف اجابت قرار گرفته...  فقط 👌 اینقد دیگه مونده... مواظب باش جا نزنی...   😉
نه چرا باید اینجور باشه

این یه چیز غریضی هست. مادر فرزندش رو از بچه های دیگه بیشتر دوست داره. 

ببخشید خودتون مادر هستید؟ 

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 
😐آخی


=((((

مجرد/فمینیست/مستقل از خانواده/تیکر=تاریخ رسیدن به اهداف جدید                                         شخصیت من را با برخوردم اشتباه نگیر شخصیت من چیزیه که من هستم و برخورد من بستگی داره ب اینکه تو کی هستی            
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792