2789
عنوان

اینم لیست اونایی که نباید واکسن کرونابزنند....

| مشاهده متن کامل بحث + 530 بازدید | 45 پست

تا واکسن را نگیریم آروم نمی گیگیریم😁😂

۹۹/۹/۹ قرار بود بی بی چکم مثبت بشه اما خدای رحمان الرحیمم زودتر عافلگیرمون کرد یعنی۹۹/۸/۱۹😍خدایااااا شکرت.ان شاءالله همه منتظرا این طعم را بچشن🥰وقتی رفتم سنوگرافی دکتر گفت دختره نمیدونستم چیکارکنم،یکم خجالت کشیدم از خوشحال بودنم اما از خوشحالی از گوشه چشمم اشک اومد،نمیدونستم به بابایی چه جوری بگم که ما هانا خانوم داریم🌺و اما تو تاریخ ۲۵بهمن ماه سال ۱۴۰۳ دوباره بی بی چکم مثبت شد و هانا خانوم دارن داداش دار میشن،اسمشم گذاشتیم دانا😍خدایا شکرت🤲🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به اونایی که غذا رو با ملچ ملوچ میخورن هم نزنن. مخصوصا وقتی موز میخورن .🥴🥴

مگه موز و میشه با صدا خورد؟

اگه جواب بی ادبیتو نمیدم به این دلیل نیس که جوابی ندارم به این جمله اعتقاد دارم که هیچگاه باخوک کشتی نگیر زیرا تولجن مال میشوی واو لذت میبرد وگرنه جواب واسه امثال تو فراوونه🙌🙌🙌
من همش کلم زرده؛دمپایی دستشویی روهم خیس میکنم

واکسن براتو حرومه😂😂😂

۹۹/۹/۹ قرار بود بی بی چکم مثبت بشه اما خدای رحمان الرحیمم زودتر عافلگیرمون کرد یعنی۹۹/۸/۱۹😍خدایااااا شکرت.ان شاءالله همه منتظرا این طعم را بچشن🥰وقتی رفتم سنوگرافی دکتر گفت دختره نمیدونستم چیکارکنم،یکم خجالت کشیدم از خوشحال بودنم اما از خوشحالی از گوشه چشمم اشک اومد،نمیدونستم به بابایی چه جوری بگم که ما هانا خانوم داریم🌺و اما تو تاریخ ۲۵بهمن ماه سال ۱۴۰۳ دوباره بی بی چکم مثبت شد و هانا خانوم دارن داداش دار میشن،اسمشم گذاشتیم دانا😍خدایا شکرت🤲🏻
مگه موز و میشه با صدا خورد؟

آره .فک کن همه جا سکوته و داری گوشی میبینی یکی بغل دستت داره موز رو با ملچ ملوچ میخوره 🥴🥴🥴🥴 دقیقا من شبیه این استیکر میشم. بدنم مور مور میشه

غربت کسی نباش که تو را وطن دیده است ....
به اونایی که دستشونو میکنن دماغشون میمالن به فرش و مبل هم همینطور

به دیوار هم میمالن😂

۹۹/۹/۹ قرار بود بی بی چکم مثبت بشه اما خدای رحمان الرحیمم زودتر عافلگیرمون کرد یعنی۹۹/۸/۱۹😍خدایااااا شکرت.ان شاءالله همه منتظرا این طعم را بچشن🥰وقتی رفتم سنوگرافی دکتر گفت دختره نمیدونستم چیکارکنم،یکم خجالت کشیدم از خوشحال بودنم اما از خوشحالی از گوشه چشمم اشک اومد،نمیدونستم به بابایی چه جوری بگم که ما هانا خانوم داریم🌺و اما تو تاریخ ۲۵بهمن ماه سال ۱۴۰۳ دوباره بی بی چکم مثبت شد و هانا خانوم دارن داداش دار میشن،اسمشم گذاشتیم دانا😍خدایا شکرت🤲🏻
عالی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂تو روحت به ان مردایی که پول نمیدن به زناشون ولی  ک و ن مید ...

اینم به لیست اضاف میکنم👍😉

🖤برای شادی روح پدرم و مادرم یه صلوات میفرستین😔
آره .فک کن همه جا سکوته و داری گوشی میبینی یکی بغل دستت داره موز رو با ملچ ملوچ میخوره 🥴🥴🥴🥴 دقیق ...

حتی نتونستم تصور کنم   

ولی چند تا دوست دارم که با سر و صدا میخورن کلا رابطم باهاشون نزدیک صفره

اگه جواب بی ادبیتو نمیدم به این دلیل نیس که جوابی ندارم به این جمله اعتقاد دارم که هیچگاه باخوک کشتی نگیر زیرا تولجن مال میشوی واو لذت میبرد وگرنه جواب واسه امثال تو فراوونه🙌🙌🙌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز