2777
2789

اگه منظورت تونیک شیک و مجلسی باشه تقریبا تو همه پاساژها پیدا میکنی

ولی من اینجور لباسا که بخام از سرا احمدی که میری به طرف پایین(گودربون میگن) دوتا مغازه هس همیشه تونیک قشنگ میاره از اینجا خرید میکنم

♥️♥️خدای مهربونم ممنونم که حاجتمو دادی ♥️♥️              آدما کلا چهار دستن یا ممد یا فاطی یا زهران یا علی😐 بقیه دوستای اینان. 😑😑                                                                  یه بار هم تو اتوبوس جامو به یه پیرزن ندادم بالا سرم وایساده بود نگا معنا دار می‌کرد، منم موقع پیاده شدن می‌لنگیدم که عذاب وجدان بگیره😬🤪                                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا هیشکی نمیاد

مغازه های پارامونت برا راحتی  طالقانی هم مجلسی 

خدایا شکرت که هوامونو داری😍هوای همه دوستای نی نی سایتی هم داشته باش ،🙏الهی و ربی من لی غیرک ⁦❤️⁩پس خودت همراه زندگیمون باش و عزیزانم و در پناه خودت حفظ کن 🙏🥰😍دخترم و پسرم قد یک دنیا دوستتون دارم ⁦❤️⁩خدایا شکرت به هزار و یک دلیل  🙏🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792