2777
2789
عنوان

ناراحتی

31 بازدید | 0 پست

دوستان من ۲۲ سالمه بعد تا الان اصلا خواستگار نداشتم

ادم خانه نشینی هم نیستم ینی کم و بیش در اجتماعات بودم

ولی خب خواستگاری اصلا نداشتم

ولی همه دختر عموهام و دختر عمه هام ازدواج کردن و ازدواج های بسیار خوبی هم داشتن

ادم یه احساس بدی بهش دست میده وقتی میبینه اصلا خواستگار نداره

میدونید منظور من این نیست که ادم فورا در این سن ازدواج کنه ، منظورم اینه که نداشتن خواستگار خیلی جالب نیست

کسی بوده این مشکل رو داشته باشه ؟؟

فقط لطفا به عقاید هم احترام بزاریم💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792