2777
2789
عنوان

یکنواختی زندگی

156 بازدید | 11 پست

سلام دوستان من احساس میکنم دارم دچار افسردگی میشم 

میلم به رابطه خیلییییییی خیلییی کم شده دوس ندارم اینجور باشم اما دست خودم نیس .همیشه از طرف همسرم شرو میشه رابطه اما خب احساس میکنم اونم منو میبینه داره سرد میشه دوس ندارم اینجوری بشه  شاغلم درامدم خوبه اما همسرم شغل خاص یا پردرامدی نداره

احساس می کنم شرایط اقتصادی هم سهیمه توی حالم

همسرمو دوس دارم اما احساس میکنم دام ازش سرد میشم 

من دوس دارم همسرم بی مناسبت برام هدیه بخره نه لزوما یه چیز گرون حتی یه شاخه گل اما درطول کل 2ونیم سالی که ازدواج کردیم فقط یکبار این کار وکرد حتی مستقیما بهش گفتم اما بازم اینکارو نکرد.من دوس دارم هیجان ذاشته باشیم یه جمعه بزنیم به دشت و دمن اما اون میگ بخوابیم یا توخونه باشیم خسته شدم کمکم کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دچار روزمرگی شدی 

با افسردگی فرق داره 

باید تنوع بدید به سبک زندگیتون 

البته نقش طرف مقابل هم زیاده که همکاری نکنه اونوقته کم کم ادم میره سمت افسردگی 


دخترهای خوبی باشید اینجا کلیک کنید گزارش بزنید👈🏿🙏🏻کلیک بنما

دقیقا مثل شوهر من یا سرکاره یا خونه کا میشه فقط میخوابه نهایتش یک دور با ماشین میزنیم میاییم باز تو.خودت شاغلی من صبح تا شب تو خونه ام 

خدایا خودت کمکم کن تا زندگیمو به نحو احسنت ادامه بدم خدایا کمکم کن تا مادر بهتری باشم
خوب حقیقتا بهش بگو که داری خسته میشی و احساس افسردگی میکنی و نیاز به محبت و رسیدگی بیشتری داری جواب ...

گفتم بهش 

میگ اخه چرا باید اینجور بشی مشکلی نداریم ک جمعه هاهم ک با خانوادت بیرون میریم(3-4 جمعه رفتیم  ) سرکارم ک هستی حقوقتم ک خوبه دیک مشکلی نداریم

توخیلی سطح توقعت بالاس

شوهرم من خیلی هدیه برام میخره ولی زیاد بیرون نمیبرتم فقط پنج شنبه و جمعه

وقتی حس افسردگی بهم دست میده بهش میگم یا میرم تو خودم دیگه خودش متوجه میشه یه کاری میکنه حالم خوب شه 

خودت چه شخصیت ادمی هستی ؟ تاحالا براش بی مناسبت کاری کردی ؟ اول ادم باید از خودش شروع کنه تا دیگری ه ...

من باید برم خونه فردا میام میخونم جواب میدم ممنون میشم فردا باشید وب هم کمک بکنیم

گفتم بهش  میگ اخه چرا باید اینجور بشی مشکلی نداریم ک جمعه هاهم ک با خانوادت بیرون میریم(3-4 جم ...

خو بیشتر براش باز کن یکم توقعاتتو بهش بگو که دوس داری چیکار کنه یا نکنه تا تعطیل هستین برین بیرون بگو حتی در حد دور زدن

من عموما بهش میگم انتظاراتمو بهش 

اگه همون دفعه جواب نده به مرور جواب میده با هر بار گفتنم 

یا اصلا حرف نمیزنم دیگه خودش زودی میفهمی که من یه چیزیم هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792