2777
2789
عنوان

افسردگی

110 بازدید | 16 پست

دوستان من خواهرم ۲۶ سالشه بعد الان یه چند ماهیه همش ناراحته و توی خودشه

بعد الان یه چند روزه که احساس میکنم حال روحیش خیلی خوب نیست ینی بیخودی یکدفعه میزنه زیر گریه و مثلا همین ۱ ساعت پیش داشت توی اتاقش گریه میکرد

اصلا قضیه شکست عشقی و این چیزا به هیچ وجه مطرح نیست

منتهی من نمیدونم خواهرم چرا انقدر ناراحتا

اخه بی دلیل مدام داره گریه میکنه 

ینی یه مقدار هم عصبی شده 

کسی بوده همچین مشکلی داشته باشه؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اصلا بیرون نمیره اخه کسی رو نداره که بره  ینی دوستی نداره

برای همونه 

یکم تو خونه خودتون به هم برسین. لباسای خوشگل بپوشین. برقصین اهنگ بزارین. باهم برین بیرون. دوست پیدا کنه. حل میشه 

ماه پشت ابر نمیمونه ولی غصه پشت خنده چرا:)
برای همونه  یکم تو خونه خودتون به هم برسین. لباسای خوشگل بپوشین. برقصین اهنگ بزارین. باهم برین ...

اصلا وقتی اهنگ میزاریم یا یه فیلم شاد میزاریم بازم خواهرم ناراحته

قبلا اینطور نبود

ینی چیزی خوشحالش نمیکنه انگار

[QUOTE=170429274]اصلا وقتی اهنگ میزاریم یا یه فیلم شاد میزاریم بازم خواهرم ناراحته قبلا اینطور نبود ینی چیزی خوشحال ...[/QUOTE


با چی قبلا خوشحال میشد؟ چطور دوستی نداره 

یکم روش کار کنین مجبورش کنین باهاتون بیاد این ور اونور

ماه پشت ابر نمیمونه ولی غصه پشت خنده چرا:)

ممکنه شکست عشقی مطرح باشه اما شما بی خبر باشید..ممکنه خدای نکرده مشکل روحی یا جسمی داره و نمیخواد به شما بگه...اگر باهاش صمیمی هستید،صحبت کنید شاید خودش بگه بهتون چشه...

و البته اینم بگم اینروزا،تنها چیزی که طبیعیه همین گریه و افسردگیه،بس که کرونا حالمونو گرفته 

از صمیم قلبم برای شادی و خوشحالی خواهرتون دعا میکنم.♥

ممکنه شکست عشقی مطرح باشه اما شما بی خبر باشید..ممکنه خدای نکرده مشکل روحی یا جسمی داره و نمیخواد به ...

عزیزم اخه خواهرم کلا ادمی نیست که بخواد چیزی رو پنهون کنه ینی بطور کل شخصیتش جوریه که مثلا هر اتفاقی بیوفته یا با کسی اشنا بشه رو میاد میگه 

ینی منظورم اینه که مساله پنهونی من فکر نکنم باشه 

ممنونم گلم انشاالله شما هم همیشه سلامت باشین💚

[QUOTE=170429274]اصلا وقتی اهنگ میزاریم یا یه فیلم شاد میزاریم بازم خواهرم ناراحته قبلا اینطور نبود ...

دوست صمیمی که باهاش بیاد بیرون نداره

۲ تا دوست داره که یوقت نهایتش مثلا ۲ تا پیام بهش بزنن

کلا خودش هم تمایلی به بیرون رفتن نداره خیلی

نمیدونم چکار کنم😔😔

ببین خیلی چیزا ممکنه باشه 

اگه قبل از پریود اینجوری می شه PMS داره 

اگه با فصل اینجوریه افسردگی فصلی داره 

من تست و درمان افسردگی و همه چی دارم ک کمکت کنم ولی باید اول بدونی دقیقا مشکلش چیه 


ببین خیلی چیزا ممکنه باشه  اگه قبل از پریود اینجوری می شه PMS داره  اگه با فصل اینجوریه ...

نه اصلا زمان خاصی اینطور نمیشه 

کلا حال خوبی نداره

تابستان هم همینطوره

زمستان هم همینطوره

نه اصلا زمان خاصی اینطور نمیشه  کلا حال خوبی نداره تابستان هم همینطوره زمستان هم همینطوره

خب ببین این صفحه اصلی افسردگی رو ببین 

بعد جدول داره اونجا میتونی راجب هرچیزی ک به نظرت بهش مربوطه بخونیتست افسردگی هم داره میتونی علائمش رو چک کنی 

https://www.mmsiz.com/individual-counseling/depression

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792