دوستان من خواهرم ۲۶ سالشه بعد الان یه چند ماهیه همش ناراحته و توی خودشه
بعد الان یه چند روزه که احساس میکنم حال روحیش خیلی خوب نیست ینی بیخودی یکدفعه میزنه زیر گریه و مثلا همین ۱ ساعت پیش داشت توی اتاقش گریه میکرد
اصلا قضیه شکست عشقی و این چیزا به هیچ وجه مطرح نیست
منتهی من نمیدونم خواهرم چرا انقدر ناراحتا
اخه بی دلیل مدام داره گریه میکنه
ینی یه مقدار هم عصبی شده
کسی بوده همچین مشکلی داشته باشه؟؟