2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببخشید عوارض داشتید بعد عمل؟مثلا الان بویاییتون کار میکنه؟تندتند سرما میخورید؟

نه نه نوشتم  عزیزم واسه بینی نبود

ولی دوستی که بعد عمل دیدم راضی بود بویایی شو نمی دونم ولی عوارضی ظاهری که ندلشت 

الان با خودت تکرار کن ک خیلیا ارزوشونه جا من باشن و ب همین راحتی استرست میره یا ب این فکر کن ک چقدر دوس داشتی عمل کنی

انشالله ب سلامت میری و میای و بعد عمل با دیدن بینیت از ذوق کلی خوشحال میشی😉

کسی اینجاتجربه داره به منم بگیدآخه منم میخوام برم نمیدونم چیکارکنم بااجازه اسی کمک میکنیدبرام مهمه

الهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم .هدیه برای امام زمان ...خدایاشکرت .ممنونم ازت .                        
عزیزم اصلا نترس اتفاقا حال میده انگار یه ثانیه پلک میزنی بعدمیبینی که دیگه دماغتو پانسمان کردن😂

میدونی این سروم ها اول کار و صدای بیق بیق اتاق عمل برام وحشتناکه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ارتودنسی مشهد

armyblink | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز