2789
عنوان

خونه داری

| مشاهده متن کامل بحث + 195 بازدید | 38 پست
من که اگه یه موقعه بخوام ازدواج کنم از اولش شرط میکنم که یه کسی که رو میگیریم بیاد برامون غذا بپزه&n ...

😂😂واقعا ادم باید روز خاستگاری حرفاش بزنه 

من ک میگم کار خونه باید تقسیم بشه

عادلانه😂


im sad🥀💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا  مامانم میگ هرکس دختر همسن تو داره خونش برق میزنه  خونش بهشته😂

نه بابا بگو همچینم نیست 😂 حداقل من یکم کمک میکنم دوستام که اصلا کمکم نمیکنن 

به خودت امیدوار شو😂

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
😂😂واقعا ادم باید روز خاستگاری حرفاش بزنه  من ک میگم کار خونه باید تقسیم بشه عادلانه😂

اصلا مرد نباید پرو بشه باید تقصیم بشه اگه هم وقت نداره حال نداره چه بهتر کارگر بگیره تمیز کنه زن آورده کلفت که نی آورده😒، 


امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
نه بابا بگو همچینم نیست 😂 حداقل من یکم کمک میکنم دوستام که اصلا کمکم نمیکنن  به خودت امیدوار ...

شاید باورت نشه

یکی از دوستام ۳۰سالشع (مجرد) 

اوج هنرش تخم مرغ شکوندنیه😂ینی الگو زندگیمع

im sad🥀💙

اسی مگه پشت کنکوری نیستی؟؟ 

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
اسی مگه پشت کنکوری نیستی؟؟ 

ن یه سال ب دلایلی نخوندم نرفتم مدرسه (شهر سکونتمون تغییر دادیم یه سال با جو شهر جدید کنار نمیومدم یه هفته رفتم مث عذاب بود برام اصلا تحملشون نداشتم بعد مدرسم عوض کردم اوکی شدم فهمیدم ادماش بد نیستن اون محله ک دانش اموزاش تو اون مدرسن طرز فکرشون با من فرق میکنه دیگ اینجور شد ک کلی مکافات داشتیم و دعوا با خانواده اونا میگفتن برو من نمیرفتم یا میرفتم کلن دوسه هفته توی کل سال سر جمع نرفتم 😂دیگ سال بعدش پرقدرت ادامه دادم دهمو  رشتم تجربی معدل ترم اولم شد ۱۹/۲۲معدل ترم دومم شد ۱۹/۷۰

اینم گفتم ک کسی خوند فک نکنه درسم خرابه یا مردود شدم 😂😂خیلی میخوندم ک کرونا اومد

 راحتم کرد😂

کنکور ۱۴۰۱😁


im sad🥀💙
ن یه سال ب دلایلی نخوندم نرفتم مدرسه (شهر سکونتمون تغییر دادیم یه سال با جو شهر جدید کنار نمیومدم یه ...

آها آفرین موفق باشی

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز