eybabaah مدیر استارتر عضویت: 1399/08/19 تعداد پست: 3528 عنوان اش رشته 158 بازدید | 13 پست برای سی نفر آش رشته چقدر حبوبات نیازه؟چقدر هزینه میشه؟ 1399/10/07 | 21:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خرگوش77 عضویت: 1399/09/20 تعداد پست: 2054 30 مشت 👀 منو ابجی کوچولوت بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوت هستیم عزیزم💓💓💓
mmmgh عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 13431 نخودو لوبیا باهم یه کیلو عدس دو کیلوتو نت سرچ کنی با اندازه دقیق برات میاره ❤️😍I'M BLESSED 😍❤️
eleza عضویت: 1398/06/25 تعداد پست: 26326 نخودو لوبیا باهم یه کیلو عدس دو کیلو تو نت سرچ کنی با اندازه دقیق برات میاره من عدس نصف نخود لوبیا بر میدارم😐 به پشم های خود بیاموز که هر تاپیکی ارزش ریختن ندارد🙃🙃
ستااره عضویت: 1396/04/05 تعداد پست: 12919 نخودو لوبیا باهم یه کیلو عدس دو کیلو تو نت سرچ کنی با اندازه دقیق برات میاره جدی چی سرچ کنیم اتفاقا منم دوست دارم نسبت ها رو بدونم مثلا چندتا رشته چقدر سبزی ولی خب هر کسی یه جور میگه
ستااره عضویت: 1396/04/05 تعداد پست: 12919 من دفعه قبلی پارسال مامانم اش پخت برا روضه یادمه دوکیلو از هر حبوبات گرفت ولی تعداد رشته و سبزی یادم نیست فکر کنم رشته هشت تا به نیت امام رضا ع ریخت
mmmgh عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 13431 من عدس نصف نخود لوبیا بر میدارم😐 من همیشه بیشتر میریزم 😐 ❤️😍I'M BLESSED 😍❤️
mmmgh عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 13431 جدی چی سرچ کنیم اتفاقا منم دوست دارم نسبت ها رو بدونم مثلا چندتا رشته چقدر سبزی ... آره مثلا سرچ کن قرمه سبزی یا خورش قیمه برای ۲۰ نفر یا ۵۰ نفر میاره ❤️😍I'M BLESSED 😍❤️
mmmgh عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 13431 من دفعه قبلی پارسال مامانم اش پخت برا روضه یادمه دوکیلو از هر حبوبات گرفت ولی تعداد رش ... هشت کیلو رشته؟ما اغلب پر رشته درست نمیکنیم یعنی دوس نداریم ❤️😍I'M BLESSED 😍❤️
ستااره عضویت: 1396/04/05 تعداد پست: 12919 هشت کیلو رشته؟ ما اغلب پر رشته درست نمیکنیم یعنی دوس نداریم نه هشت تا بسته (البته تعدادش یادم نیست)
ستااره عضویت: 1396/04/05 تعداد پست: 12919 آره مثلا سرچ کن قرمه سبزی یا خورش قیمه برای ۲۰ نفر یا ۵۰ نفر میاره چقدر خوب👌
mmmgh عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 13431 نه هشت تا بسته (البته تعدادش یادم نیست) خب بسته ها یک کیلویی دیگه ❤️😍I'M BLESSED 😍❤️
eleza عضویت: 1398/06/25 تعداد پست: 26326 من همیشه بیشتر میریزم 😐 من دوس دارم پر ملات باشه و قشنگگگ به پشم های خود بیاموز که هر تاپیکی ارزش ریختن ندارد🙃🙃