2777
2789
عنوان

خواهرشوهر

703 بازدید | 44 پست

سلام .شبتون بخیر دوستان.من همسرم از همه لحاظ خداروشکر خوبه و آقاست..یکی از خواهراش مدام رو مخ من میره و منو عصبی میکنه تیکه میندازه نظر بیخودی میده و من همیشه سکوت میکنم ولی میام خونم گریه میکنم و حرص میخورم و سر همسرم دادوبیداد میکنم.حتی الان که باردارم...من خیلی احترام خواهرشو دارم و تا حالا دلشو نشکوندم ولی انگار اون چشم دیدن من رو نداره...شما هم براتون پیش اومده؟ دوست دارم تحملمو ببرم بالا و بیخیال باشم ولی دست خودم نیست .خیلی عصبی میشم.

من بودم ازش دوری میکردم

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هر کاری میکنی بکن ولی سر بی حرمتی خانواده شوهرت بااون بد نشو ک عاقبتش خودت ضررمیکنی. 


من ی خواهر شوهر 11 ساله دارم عاصیم ازش ینی هااا روزا تو دلم از بس فوشش میدم دیشب خواب دیدم دوتا سیلی محکم زدم زیر گوشش 😂😂😂

نمیشه ..چون تو یک خونه ایم 😔

چ سخت

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻

حالا ما عروسمون خیلی بمن تیکه های ناجور میندازه و ناراحتم میکنه منم لال و بی زبون فقط حرص میخورم بنظرم باید کم کم یاد بگیریم خودمون جواب بدیم وگرنه شوهر که تقصیری نداره و توام گناه میکنی تلافیشو سر اون در میاری 

توی این زمونه ساکت و آروم باشی زیر پا لهت میکنن

جوابش رو محترمانه بده یا با همسرت صحبت کن به زبون بگیرش جواب خواهرش رو بده . کار درستی نمیکنی با شوه ...

همسرم اوایل قبول نمیکرد میگفت منظور ندارن.ولی الان بهش ثابت شده چشم دیدن منو نداره ولی خب اونم واقعا طرف منه .ولی در کل بازم منومیسوزونه گه گاه

بله منم دقیقا مشکل مشابه شما رو دارم دوس دارم بزنم تو دهنش دندوناش پله بشن تو حلقش ولی بی عرضه تر از این حرفام 

🌿 الحمدلله رب العالمین🌿                                       🍁برو به کسایی که میشناختم بگو من قمار تورو باختم🍁 
حالا ما عروسمون خیلی بمن تیکه های ناجور میندازه و ناراحتم میکنه منم لال و بی زبون فقط حرص میخورم بنظ ...

من خودمم خواهر شوهرم....تا الان با عروسامون مثل دوستیم .تو جمع نه ضایع میکنم نه تیکه ...دقیقا منم همینطورم هیچ وقت جواب پیدا نمیکنم بعدا که میام خونه حرص میخورم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز