mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13170 عنوان بیکاری 97 بازدید | 8 پست دوستانی که بعد از فارغ التحصیلی نتونستن کار مناسب پیدا کنند ، چکار کردین ؟مثلا کلاسی چیزی ثبت نام کردین ؟ 1399/10/06 | 15:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zynab68 عضویت: 1399/08/13 تعداد پست: 138 منم دنبال کارم اما واقعا نمیدونم چ کاری!خیلی وقته مدرکمو گرفتم خدایا کلی نعمت،بی منت دادی و اما من چ ناشکر!!!
mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13170 من سال بعد آزمون استخدامی میدم ببخشید میشه بپرسم رشته تحصیلیتون چیه؟
mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13170 سال 92 بود، 7 ماه هر روز روزنامه خریدم پوکیدم یعنی😂😂 خب الان تونستین شغل مناسب پیدا کنید؟
mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13170 منم دنبال کارم اما واقعا نمیدونم چ کاری!خیلی وقته مدرکمو گرفتم ینی الان کاری مناسبی هنوز پیدا نکردین؟اخه بیکاری کلا خیلی توی روحیه اثر بد میزاره
کاترین_ارنشاو عضویت: 1399/05/08 تعداد پست: 7007 خب الان تونستین شغل مناسب پیدا کنید؟ بله بعد از 7 ماه نتیجه داد ولی خیلی طاقت فرسا بود😖😖