2777
2789
عنوان

دیجی کالا

97 بازدید | 17 پست

سلام دوستان من بیشتر  از یه هفته است ار دیجی یه سری چیزا سفارش دادم گفته بود 3 اذر میرسه پس چرا نیومده هنوز؟ینی بیخیال بستم باید بشم😢

ممکن هس به خاطر شلوغی پست دیر شده باشه چون اونا زدن ارسال کردیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زنگ بزن پشتیبان

من ۶ ماه پیش سفارش دادم تا دو ماه بعد از تاریخ تحویل بسته ام گذشت ولی نیومد خوب که پیگیر شدم دیدم بردن مشهد😐😐😐😐من اصفهانم😐😐😐

i con love four days❤spring🌼summer🌾autumn🍁wwinteror not maybe three days:)yesterday👈today👇tomarow👉 what aboyt tow days😞day and night🌌no!😐one day is enoygh👌ever day💕...💞i love you ever day💞 هر نسیمی كه نصیب از گل و باران ببرد🍃می تواند خبر از مصر به كنعان ببرد🔛آه از عشق كه یك مرتبه تصمیم گرفت:❤یوسف از چاه درآورده به زندان ببرد🔗وای بر تلخی فرجام رعیت پسری😯كه بخواهد دلی از دختر یك خان ببرد👸ماهرویی دل من برده و ترسم این است🙊سرمه بر چشم كشد، زیره به كرمان ببرد👀دودلم اینكه بیاید من معمولی را🙋سر و سامان بدهد یا سر و سامان ببرد💆مرد آنگاه كه از درد به خود میپیچد😪 ناگزیر است لبی تا لب قلیان ببرد🚭شعر كوتاه ولی حرف به اندازه ی كوه🗻باید این قائله را "آه" به پایان ببرد😔شب به شب قوچی ازین دهكده كم خواهد شد🐐ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد!🐺

دوست خواهر تو دیجی کالا کار میکنه تامین کننده ها وسایل نمیرسونن بهشون و مغازه هاشونم انقدر هی تعطیلی خورده باز نکردن و آنلاین کردن و نیرو تازه کار دارن و دستشون کنده

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم
منم چن بار سفارش دادم رسیده ایندفه اینجوری شده

زنک بزن

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بابام

setijojo | 1 ثانیه پیش

خیلی تنهام

همجوار | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز