hastifor مدیر استارتر عضویت: 1399/07/27 تعداد پست: 674 عنوان کریسمس 280 بازدید | 29 پست حستون به مسیحی های ایران 1399/10/05 | 21:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ژیناگلمن عضویت: 1398/12/13 تعداد پست: 206795 عزیزن وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)
_marnie_ عضویت: 1399/09/19 تعداد پست: 14881 دوسشون دارم جاویدان ایران 🌅🦁 نور کافی برای کسانی که میخواهند ببینند وجود دارد، همانطور که تاریکی کافی نیز برای کسانی که نمیخواهند ببینند.
bahar1177 عضویت: 1399/07/17 تعداد پست: 22193 استارتر لطفا گزارش بزنید برام❤❤❤https://www.ninisite.com/discussion/topic/5339029/خانمی-که-تبخال-تناسلی?postId=162796014
baran8048 عضویت: 1399/08/20 تعداد پست: 377 من کلا دین اسلامو مسحیتو خییلی دوس دارم و بهشون احترام میذارم بهترین دینهای دنیان😍
آیداشونم عضویت: 1397/04/03 تعداد پست: 3250 هرکسی که انسانیت داشته باشه عزیزه برام تیکر تولدشه:) اسفندی ام اونقدرنبودی که دیگه جای خالیت حتی با بودنت هم پر نمیشه. ولی الان اونقدری همدیگه رو دوست داریم که هیچکس رو به غیر اون نمیخوام
شهرزادخوشبخت عضویت: 1399/05/06 تعداد پست: 6592 من مهربونترین،راستگوترین،صادق ترین وبامرام ترین و نجیب ترین آدمزندگیم یک مسیحی بود اون یه انسان به تماممعنابود خدایا شکرت شکرت شکرت
papkiyade عضویت: 1396/11/18 تعداد پست: 16000 باهاشون برخورد نداشتم.ولی در هر صورت انسان هستن و قابل احترام. انه...تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت...😍
سیاهچشم عضویت: 1398/10/21 تعداد پست: 5952 منم دوس داشتم مسیحی بودم😊😁😁😁😁😁 ی روز میزن کلیسا و دعا تمام یا ودود ...
شهرزادخوشبخت عضویت: 1399/05/06 تعداد پست: 6592 کاش میتونستم به همه دنیا بگم که عزیزترین وبهترین آدمزندگیم مسیحی بود🌺🌺 البته مسیحی ایرانی نبود خدایا شکرت شکرت شکرت
hastifor مدیر استارتر عضویت: 1399/07/27 تعداد پست: 674 من مهربونترین،راستگوترین،صادق ترین وبامرام ترین و نجیب ترین آدمزندگیم یک مسیحی بود اون یه انسان به ... 😍🙏
سیاهچشم عضویت: 1398/10/21 تعداد پست: 5952 من خودم ارمنی هستم ولی خیلی حرف ها میزنن البته بعضی ها ای جان ..زبونتون خیلی سخت فک کنم یا ودود ...