2789
عنوان

میترسم..................

64 بازدید | 5 پست

ازاین که بخام برم شهرستان دانشگاه میترسم دامپزشکی قبول شدم اما خیلی حالم بده میترسم برم شهرستان لرستان قبول شدم خونوادم ناراحتن اصا نمیدونم چیکار کنم ؟

رشته رو اگ دوس داری هیچ حس بدی نداری هر کجای دنیا باشه 

شما هم تو گوشی هزارتا اسکرین شات دارین ک هیچوقت نمیخونیدش ... توی اینستا کلی پست ذخیره کردین ولی یبارم بهش سر نزدید یا فقط من اینطورم  😑😐 سنگین ترین عمل در روز قیامت صلوات بر حضرت محمد ص و خاندانش هستش حتی اگ وقتم تو این سایت گاهی تلف شده ولی همراه نی نی سایتی ها ترازوی عمل خوبم سنگین تر شده با صلوات پی در پی فرستادن 😁چ فرهنگ خوبی داره اینجا ....حالا ی صلوات منو مهمون کنید تشکر 😜علت انتخاب پروفایلم اینه ک در روز شهادت حضرت رقیه عضو اینجا شدم هیچ چیز این دنیا اتفاقی نیست شاید هزاران درس ازینجا گرفتم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ترس نداره واقعا وارد دنیای دیگه میشه آدم دوران دانشجویی خ خوبه قدرشو بدون چهار سال من تو شهر دیگه درس خوندم با همسرم آشنا شدیم و شش یتله ازدواج کردیم

غروب زیباست اما نه در غربت....😓.

ترس از چی داری دقیقا؟

منم دانشگام هفتصد کیلومتر دور بود ولی نه ترسیدم نه کسی ناراحت شد اتفاقا دوری و وارد شدن تو یه جمع با افکار و رفتار و اعتقادات مختلف تو رو پخته تر میکنه به شرطی که خودتم عاقل باشی و تحت تاثیر همه قرار نگیری

🌿 الحمدلله رب العالمین🌿                                       🍁برو به کسایی که میشناختم بگو من قمار تورو باختم🍁 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز