2777
2789
عنوان

خیلی خوشحالم...

108 بازدید | 5 پست

دوستم بارداره بعد ۴ سال..

من خودم پریود شدم...

خدایا شکر اون باردار شد ان شالله نوبت ما هم میشه..

دعا کنین براش بمونه...

ان شالله نوبت ما هم میشه...

رفته کلینیک نوین...

ای یو ای کرده...هزینش ۵۰۰ شده...

خدا کنه ما منتظرا هم روزی برسه مثل دوستم که الان زنگ زده بود از خوشحالی داشت پرواز میکرد..

این حس زیبا را برای خودم و دوستای منتظر اینجا از خدای مهربون و رحیم...میخوام....


خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۵۰۰میلیون؟

نه ۵۰۰ هزار

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍
ایشالله به زودی قسمت خودت بشه

ان شالله ممنون گلم

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز