2777
2789
عنوان

کلاس رانندگی

107 بازدید | 17 پست

بچها من الان دو جلسه کلاس شهرم گذشته گفتم مربی آقا بردارم ک بهتر یاد بگیرم اما از شانسم بداخلاق ترین و جوون ترین مربی گیرم اومده که خیلی اعتماد ب نفسمو تخریب میکنه و خیلی ادعاش میشه جلسه دوم ازش انتظارای زیادی داره مثلا دو بار دور زدم بار سوم یکم حواسم جمع نبود کلی دعوام کرد همش مسخرم میکنه منم از وقتی میام خونه استرس میگیرم تا جلسه بعد سنمم کمه ۱۹ سالمه از قبل تجربه زیادی ندارم تاحالا تو همچین موقعیتی قرار گرفتید الان نمیدونم چیکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مربیتو عوض کن

 خانوم خیلی بهتره برای هنرجوهای خانوم ارزش قائل هستن آقایون فک میکنن از دماغ فیل افتادن 

عشقو باهرکسی تجربه نکن؛عشق چیز قشنگیه!نزار ازش متنفر بشی!سالها تنها باش،اما روحتو با کسی قسمت نکن که نمیفهمتت!آنقدر تنها بمون تا اون کسی که از درونت خبرداره  پیدات کنه !کسی رو پیدا کن که همیشه به شکل یه چیز نایاب نگات کنه!یه چیزی…شبیه به یه معجزه!!❤️ من هر چی که بوده رو از وقتی که تو درو بستی بخشـــیدم✨کسی چه میدونه؟ شاید تو هم وقتی دلت میگیره به من فکر میکنی.... ❤️ عشق مثل مکیدن لیمو با لثه های زخمیِ... 
خودت ی زنی زنهارو انتخاب نکردی ب مرد اعتماد میکنی مگه با زن ها یاد نمیگیری!! خیلیم خوب و مهربونن

فکر میکردم با مرد بهتر میتونم یاد بگیرم همه بهم اینجوری گفته بودن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز