2777
2789
عنوان

پرولاکتین

103 بازدید | 11 پست

کسی بوده پرولاکتینش بالا باشه بعد دارو بخوره بیاد پایین باردار بشه من دو ماه داستینکس خوردم ماه اول پریودم منظم شد این ماه با امروز ۸ روزه که تاخیر دارم و ۵ روزه پیش لکه قهوه ای دیدم فک کردم پریوده قطع شد دیگه تا الان ندیدم گیج شدم اگه کسی تجربه داره کمکم کنه

خدایا شکرت خدایا به همه چشم انتظارا بچه بده ممنون امام رضا جان برا سلامتی دختر عزیز تر از جانم زهرا ساداتم یه صلوات میفرستی 🥰تویی که داری الان این امضا رو میخونی و چشم انتظار نی نی هستی امیدوار باش و کم نیار و دنبال درمانت برو 

احتمالا بارداری

رَبِّ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْكَ ذُرِّیةً طَیبَةً إِنَّكَ سَمِیعُ الدُّعَاءِ  وَزَكَرِیا إِذْ نَادَى رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنْتَ خَیرُ الْوَارِثِینَوَأَصْلِحْ لِی فِی ذُرِّیَّتِی.۹۹/۷/۲۷ بیبی چکم مثبت شد😍 خدایا با اینکه نینیم سقط شد اما من هیچوقت از رحمتت نا امید نمیشم.۹۹/۱۲/۱۷ بیبی چکم مثبت شد.خدایا شکرت که سوپرایزم کردی خودت برام حفظش کن.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه تست نزدم  خدا کنه حامله باشم

خدایا شکرت خدایا به همه چشم انتظارا بچه بده ممنون امام رضا جان برا سلامتی دختر عزیز تر از جانم زهرا ساداتم یه صلوات میفرستی 🥰تویی که داری الان این امضا رو میخونی و چشم انتظار نی نی هستی امیدوار باش و کم نیار و دنبال درمانت برو 
پرولاکنینم بالا بود قرص خوردم خوب شدم بعدشم باردار شدم 

چند دوره قرص خوردید چقدر بالا بود

خدایا شکرت خدایا به همه چشم انتظارا بچه بده ممنون امام رضا جان برا سلامتی دختر عزیز تر از جانم زهرا ساداتم یه صلوات میفرستی 🥰تویی که داری الان این امضا رو میخونی و چشم انتظار نی نی هستی امیدوار باش و کم نیار و دنبال درمانت برو 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز