2789
عنوان

شپش و درمان

612 بازدید | 15 پست

سلام بچه ها من ی ماه پیش ی کوچولو سرم شپش زد.بعد از عطاری یه چی گرفتم مث بوی نفت و بنزین میداد..زدم درمان شد دیگ هیچی واقعاااا تو سرم نیست نه شپش و نه تخمش...امروز هم دوباره شامپو پرمترین زدم هزاربار شانه زدم هیچیییی نیوفتاد.مادرم نگاه کرد حتی یک دونه تخم هم نیست....سرم نمیخاره ولی الان بااازم حس میکنم تو بالای سرم یه چیزی راه میره...من واقعا خسته شدم 😔😔😔😔😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم سرکه اسپری کن رو سرت حتی اگر خوب شده باشی تا دوماه این کارو بکن سس مایونزم عالیع

دوقلو باردارم یه دختر یه پسر نمیتونم تیکر بارداری بزنم نمیاد 😔😔اشکال نداره میشه برا سلامتی نی نی هام یه صلوات بفرستی ممنونم😉😉

منم شپش گرفتم داروی بنزیل  گرفتم  احساس میکنم اثر کرده  اسم محلول توچی بود  اصلا نمیدونم کردنا از یه طرف سپش هم یه طرف   همه شپش

کاربری    واگذار شده   دوستان     😚درخواست دوستی ممنوع    ..  برای  نینی دار شدنم  صلوات  😢😢😢 تشکر    

بچه کوچیک داری که ازشون شپش میگیری 

منم بچه هام هی میگیرن درمان میکنم با میرن با بچه های دیگه بازی میکنن میگیرن ،

به خدا تا بیست اندی سال رنگ شپشم ندیده بودم از وقتی بچه هام بزرگ شدن همش درگیر شپش شدم

اسم نداش فقد مث بوی نفت و بنزین میداد

اهان  من الان سرم خارش نداره     میخام برم موخامو رنگ کنم چند  وقت دیگه   شاید  زنده ب گور بشن  شپش ها مهم تر تخم شپش هست

کاربری    واگذار شده   دوستان     😚درخواست دوستی ممنوع    ..  برای  نینی دار شدنم  صلوات  😢😢😢 تشکر    
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792