سلام بچه ها من ی ماه پیش ی کوچولو سرم شپش زد.بعد از عطاری یه چی گرفتم مث بوی نفت و بنزین میداد..زدم درمان شد دیگ هیچی واقعاااا تو سرم نیست نه شپش و نه تخمش...امروز هم دوباره شامپو پرمترین زدم هزاربار شانه زدم هیچیییی نیوفتاد.مادرم نگاه کرد حتی یک دونه تخم هم نیست....سرم نمیخاره ولی الان بااازم حس میکنم تو بالای سرم یه چیزی راه میره...من واقعا خسته شدم 😔😔😔😔😔
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.