2777
2789
عنوان

ناراحتی

76 بازدید | 9 پست

سلام دوستان خوبید من دیشب باشوهرم حسابی  دعوا کردم  کلی هم گریه کردم..بعد صبح رفت سرکار از سرکار هرچقدم  زنگ زد من جوابشو ندادم ..  الانم از سرکار اومد من تو اتاق خوابیدم  ..  اومد یه لحاف برداشت رفت پذیرایی شامم بهش ندادم .. من ازش ناراحتم این واسه من قیافه میگیره حرصم میگیره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کشش نده قهر خوب نیست....داری بهش یاد میدی قهر کردنو....شام درست کن سرسنگین باش‌ .بعد شام مشکلتونو بشینین حل کنین حرف بزنین نه قهرو دعوا

چشم آهویی🌹❄❄خوب می‌دانم تحمل کردن من ساده نیست این که پایم مانده‌ای، عاشق نوازی می‌کنی .🌹🌹من تا پایان عمرم به این می‌اندیشم؛"زنی که عشق را می‌پذیرد، تا چه اندازه بی دفاع می‌گردد!!!
وقتی قلبمو شکسته چطوری باهاش خوب باشم

دعوا و بحث پیش میاد باید مدیریتش کنی که به بحران تبدیل نشه....آروم باش و باهاش حرف بزن گلایه کن ولی قهر و دعوا ممنوع

چشم آهویی🌹❄❄خوب می‌دانم تحمل کردن من ساده نیست این که پایم مانده‌ای، عاشق نوازی می‌کنی .🌹🌹من تا پایان عمرم به این می‌اندیشم؛"زنی که عشق را می‌پذیرد، تا چه اندازه بی دفاع می‌گردد!!!
الان یعنی من برم  بگم خوبی

نه پاشو شام حاضر‌کن خانمه خونه ای .... پاشو گلم....یه چای دم کن برا خودت بریز بخور آروم بشی. برا همسرتم ببر بزار ولی پیشش نشین....خودش میاد جلو. آروم بهش بگو ناراحتیتو.... کنایه زدن ممنوع

جیغ زدن ممنوع

دعوا ممنوع 

فحش و توهین ممنوع


عزیزدلم شما عاقل و بالغین که زیر یه سقفین و زن و شوهر شدین قهر ماله بچه هاس....بهش یاد بده که ناراحتی و دلخوریا با حرف زدن برطرف میشه نه دعوا

چشم آهویی🌹❄❄خوب می‌دانم تحمل کردن من ساده نیست این که پایم مانده‌ای، عاشق نوازی می‌کنی .🌹🌹من تا پایان عمرم به این می‌اندیشم؛"زنی که عشق را می‌پذیرد، تا چه اندازه بی دفاع می‌گردد!!!
نه پاشو شام حاضر‌کن خانمه خونه ای .... پاشو گلم....یه چای دم کن برا خودت بریز بخور آروم بشی. برا همس ...

والا الان رفتم گفت شام نمیخورم منم پاشدم اومدم تک اتاق  دیشب اومده تو خونه  میگه  سرکار نیرو میخوان من خواهرمو  پیشنهاد دادم حالا خوبه خواهرشم  کار داره گفتم منو میگفتی برگشته میگه من نمیتونم تورو بگم  نمیتونم وایستادم ببینم با مردهای غریبه حرف بزنی  .. به من اینقد بر خورد گفتم منو اینطوری شناختی تو که میدونی من عاشق کارم چه خوب کنارتو باشن میگه نه تو نمیشی خواهرمو گفتم .. گفتم ببین بحث غیرت نیست بحث بی اعتمادی تو به من  ..  اون گفت من گفتم .. اخرشم دعواس اساسی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز