2777
2789
عنوان

بازی مافیا

71 بازدید | 4 پست

سلام خوشگلا من بازی مافیا دیدم تو فیلیمو ترغیب شدم خودمم بازی کنم😂😂

ولی کسی نیس با من بازی کنه شما بازی میشناسید که رو گوشی نصب بشه؟

دهات رو نصب کردم اما هرچی ثبت نام میکنم یه چیزی میگه نمیشه برم داخل

در عجیب ترین جای تاریخ ایستاده ایم؛کاش کسی ما را بنویسدزندگی ما اولش خدا بزرگه وسطاش باید ببینیم قسمت چی میشه و آخرشم حتما حکمتی توش بوده!قشر متوسط جامعه بودن اینجوریه که تو به بالاتر از خودت نگاه میکنی حسرت میخوری، به پایین تر از خودت نگاه میکنی عذاب وجدان میگیری هراسناک تر از نابینایی،دیدن است با دو چشم باز،که چه بر سر سرزمین مان می آید عجب نسلی بودیم! به ما که رسید جنگل ها سوخت،دریاچه ها خشک شد،ماشین ۱۰ تومنی شد ۵۰۰میلیون، از داخل فیل.تر شدیم و از بیرون تحریم، شدیم نسل پر از دیدن و نداشتن،دویدن و نرسیدن،رفتن و موندن، انتخاب بین سخت و سخت تر... در سرزمینی که سایه آدمای کوچک بزرگ شد در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است میسپارم کشور دل را به دستانت ولی خواهشا مانند مسئولین ایرانی نباش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چجوریاس؟؟من‌تو ماهواره دیدمش ولی سردر نیاوردم


منم سر در نیوردم فقط برای تفریح میخوام😂😂

در عجیب ترین جای تاریخ ایستاده ایم؛کاش کسی ما را بنویسدزندگی ما اولش خدا بزرگه وسطاش باید ببینیم قسمت چی میشه و آخرشم حتما حکمتی توش بوده!قشر متوسط جامعه بودن اینجوریه که تو به بالاتر از خودت نگاه میکنی حسرت میخوری، به پایین تر از خودت نگاه میکنی عذاب وجدان میگیری هراسناک تر از نابینایی،دیدن است با دو چشم باز،که چه بر سر سرزمین مان می آید عجب نسلی بودیم! به ما که رسید جنگل ها سوخت،دریاچه ها خشک شد،ماشین ۱۰ تومنی شد ۵۰۰میلیون، از داخل فیل.تر شدیم و از بیرون تحریم، شدیم نسل پر از دیدن و نداشتن،دویدن و نرسیدن،رفتن و موندن، انتخاب بین سخت و سخت تر... در سرزمینی که سایه آدمای کوچک بزرگ شد در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است میسپارم کشور دل را به دستانت ولی خواهشا مانند مسئولین ایرانی نباش
مافیا منم خیلی شنیدم ندیدم قشنگه نصب کنم 🙊


اگه منظورت مسابقه ایه که نمایش خانگیه پیشنهاد میکنم بری قسمت آقایونشو ببینی

اما اگر بازی که خودمم نمیدونم چی نصب کنم

در عجیب ترین جای تاریخ ایستاده ایم؛کاش کسی ما را بنویسدزندگی ما اولش خدا بزرگه وسطاش باید ببینیم قسمت چی میشه و آخرشم حتما حکمتی توش بوده!قشر متوسط جامعه بودن اینجوریه که تو به بالاتر از خودت نگاه میکنی حسرت میخوری، به پایین تر از خودت نگاه میکنی عذاب وجدان میگیری هراسناک تر از نابینایی،دیدن است با دو چشم باز،که چه بر سر سرزمین مان می آید عجب نسلی بودیم! به ما که رسید جنگل ها سوخت،دریاچه ها خشک شد،ماشین ۱۰ تومنی شد ۵۰۰میلیون، از داخل فیل.تر شدیم و از بیرون تحریم، شدیم نسل پر از دیدن و نداشتن،دویدن و نرسیدن،رفتن و موندن، انتخاب بین سخت و سخت تر... در سرزمینی که سایه آدمای کوچک بزرگ شد در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است میسپارم کشور دل را به دستانت ولی خواهشا مانند مسئولین ایرانی نباش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز