2777
2789
عنوان

دوست پسر یا چی

394 بازدید | 49 پست

بچه ها این یه نظر سنجیه خواهش جوگیر نشید

شما داشتن دوست پسرو بد میدکنین و چرا؟

چرا هر تاپیکی راجب دوس پسر باشه بسته میشه 

مگه هنوز با این موضوع مردم مخالفن؟

مگه عاشقی گناه و جرمه؟

از مکارم شیرازی پرسیدن حکم عاشقی چیه

گفت چیزی که غیرارادی است هیجی حکمی نداره

پس جوونا چجوری باید ازدواج کنن یعنی وقتی یکیو دوسش داره باید چشمشو ببنده؟من میبینم بعضبا میان راحب مشکلشون با دوس پسرشون میگن بعد کامنت میزارن که دوست‌پسر چیه و چطور روتون میشه و این حرفا

من واژه دوست پسرو نمیپسندم و ترجیح میدم بگم عشقم

حالا توراخدا گزارش نزنین بیاین منطقی بگید موافقید یا مخالف بهم احترام بزارید توراخدا نمیخام تاپیک تعطیل بشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برا خودم نمیپسندم بقیه م بستگی به روحیات خودشون داره 

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)

عشق بد نیس

ولی اینکه هر ماه بری با یکی حرف بزنی اسمش عشق نیس اون میشه سرگرمی

مخالف نیستم حرفه دیگه بزنن

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
عشق بد نیس ولی اینکه هر ماه بری با یکی حرف بزنی اسمش عشق نیس اون میشه سرگرمی مخالف نیستم حرفه دیگه ...

موافقم ولی من منظورم اون روابط نبود منظورم روابط پایبند بود

بستگی داره نمیشه گف مخالف یا موافق اگه پسر خوبی باشه موافقم اگه نباشه یا بچه باشن  خب اصلا،خودمم عاشق کسیم البته دو طرفه 

😒اگه بی ادب و بی منطقی ریپ نزن لطفا😒 😐خطاب به آدم مورد علاقه‌ام: میخوام بهت بگم اصلا مهم نیست که چقدر از هم دوریم، تو واسه منی و منم واسه تو.M🥺❤️
من خوب نمیدونم هیچوقتم برا خودم نمیپسندم چون حس میکنم‌به روش های تربیتی خونوادم‌ اهنت کردم نظر بقیه ...

اگه یروز یکی بهت ابراز محبت بکنه و توام حس کنی واست مناسبه اون موقع ری اکشنت چیه

منم دقیقا مثل شما بودم ولی با اومدن یه ادم این‌معامله ریخت بهم و واقعا خیلی راضیم ❤

اگه قصدش خوش گذرونی و هوس باشه مخالفم....اما اگه از رو احساس باشه موافقم


دقیقا 

اما واس خودم

 به هر حال بقیه نظرات دیگه دارن و روحیات متفاوته 

‹ تا استخوان مبتلای توام^^🔗♥️ ›
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز