بچه ها این یه نظر سنجیه خواهش جوگیر نشید
شما داشتن دوست پسرو بد میدکنین و چرا؟
چرا هر تاپیکی راجب دوس پسر باشه بسته میشه
مگه هنوز با این موضوع مردم مخالفن؟
مگه عاشقی گناه و جرمه؟
از مکارم شیرازی پرسیدن حکم عاشقی چیه
گفت چیزی که غیرارادی است هیجی حکمی نداره
پس جوونا چجوری باید ازدواج کنن یعنی وقتی یکیو دوسش داره باید چشمشو ببنده؟من میبینم بعضبا میان راحب مشکلشون با دوس پسرشون میگن بعد کامنت میزارن که دوستپسر چیه و چطور روتون میشه و این حرفا
من واژه دوست پسرو نمیپسندم و ترجیح میدم بگم عشقم
حالا توراخدا گزارش نزنین بیاین منطقی بگید موافقید یا مخالف بهم احترام بزارید توراخدا نمیخام تاپیک تعطیل بشه