mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13187 عنوان تپش قلب 81 بازدید | 4 پست دوستان من وقتی اعصابم بهم میریزه ، به شدت دچار تپش قلب میشم از نظر قلبی مشکلی ندارمقرص پروپرانولول هم که میخورم اصلا اثری نداره ینی اروم نمیشم کسی بوده این مشکلو داشته باشه ؟؟ 1399/09/30 | 03:07 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kianakn34 عضویت: 1399/09/29 تعداد پست: 822 دکتر برو ... من پرو میخورم خوبه برام ولی سعی کن رو خودت کار کنی عصبی نشی
۹۸۷۶۵۴۳ عضویت: 1399/04/17 تعداد پست: 1436 بله من مثل شما بودم رفتم دکتر قلب آزماش دادم ویتامین دی و کم خونی شدید داشتم خداااااایا دوست دارم