2789
عنوان

خوش به حالتون یلدا دارید😔

213 بازدید | 19 پست

دردودل#  

سلام 

از وقتی کرونا اومده (نزدیک یک سال) انگشت شمار بیرون رفتم 

دلم برای فامیلا تنگ شده😭

از نظر روحی داغون شدم داغون 

همش ی حسی گلومو خفه میکنه 

هرچی به خانوادم میگم تو کتشون نمیره 

البته لازم به ذکره ک پدرم اصلا رعایت نمیکنه و کلا بیرون از خونس و مادرم و خواهرم هم بخان میرن 

دیگ دلم میخاد کرونا بگیرم ولی هر روز از خونه درام 

تو از خدا برایم خیر بخواه  شاید بخاطر تو خدا نه نگوید  من هم قابل باشم به یادت هستم  سپاس از اینکه دعایم کردی❤ میدونی سختی واقعی چیه؟؟؟ اینکه والدینت آرزوهات رو نابود کنن و خودشون رو مالک تو بدونن، بال پرواز ندن و تو محکوم به زنده موندن باشی.  در برابر انسان بی‌گناهی که بدنیا می‍‌‌ارید یکم احساس مسئولیت کنید.  وگرنه حیوانات اهلی و وحشی نیز تولید مثل را آموخته‌اند. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با ماشین برو یه چرخ بزن حالت عوض بشه برگرد

ماشین؟! خودم که ندارم بقیه هم که...

تو از خدا برایم خیر بخواه  شاید بخاطر تو خدا نه نگوید  من هم قابل باشم به یادت هستم  سپاس از اینکه دعایم کردی❤ میدونی سختی واقعی چیه؟؟؟ اینکه والدینت آرزوهات رو نابود کنن و خودشون رو مالک تو بدونن، بال پرواز ندن و تو محکوم به زنده موندن باشی.  در برابر انسان بی‌گناهی که بدنیا می‍‌‌ارید یکم احساس مسئولیت کنید.  وگرنه حیوانات اهلی و وحشی نیز تولید مثل را آموخته‌اند. 

وا اینجوری پیش بری که افسردگی تو شاخته

پیاده روی که میتونی بری کافه که میتونی بری یه جیز داغ بخوری اصلا با ماسک همه جا میتونی بری انقدر حساس نباشید 

کار جنون ما به تماشا کشیده است پس تو هم بیا که تماشای ما کنی...🖤
اتفاقا همین که جایی نمیری یعنی فکر سلامتی پدرومادرتی

دلم نمیخاد به فکر کسی باشم پس خودم چی میشم؟؟؟؟

تو از خدا برایم خیر بخواه  شاید بخاطر تو خدا نه نگوید  من هم قابل باشم به یادت هستم  سپاس از اینکه دعایم کردی❤ میدونی سختی واقعی چیه؟؟؟ اینکه والدینت آرزوهات رو نابود کنن و خودشون رو مالک تو بدونن، بال پرواز ندن و تو محکوم به زنده موندن باشی.  در برابر انسان بی‌گناهی که بدنیا می‍‌‌ارید یکم احساس مسئولیت کنید.  وگرنه حیوانات اهلی و وحشی نیز تولید مثل را آموخته‌اند. 
مجردی ؟

خوشبختانه بله

تو از خدا برایم خیر بخواه  شاید بخاطر تو خدا نه نگوید  من هم قابل باشم به یادت هستم  سپاس از اینکه دعایم کردی❤ میدونی سختی واقعی چیه؟؟؟ اینکه والدینت آرزوهات رو نابود کنن و خودشون رو مالک تو بدونن، بال پرواز ندن و تو محکوم به زنده موندن باشی.  در برابر انسان بی‌گناهی که بدنیا می‍‌‌ارید یکم احساس مسئولیت کنید.  وگرنه حیوانات اهلی و وحشی نیز تولید مثل را آموخته‌اند. 
دلم نمیخاد به فکر کسی باشم پس خودم چی میشم؟؟؟؟

خب عزیزم به فکرخودتم هستی چون اگه بری جایی خدایی نکرده بگیری که باید یه ماه تو خونه بخوابی تازه الان عوارض عجیب وغریب داره کرونا

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز