2789
عنوان

بی بی چک

120 بازدید | 11 پست

سلام بچه ها من ماه پیش ۲۷ام پریود شدم اینم بگم که ۳ماه قرص ضدبارداری خوردم فقط این ماهو نخوردم.وسطای ماه دو سه روز ترشح زیادی داشتم ببخشیدا نوک سینمم یه هفته ای خیلی سفت شده بود و درد میکرد.

الان بنظرتون ممکنه باردار باشم؟کی بی بی چک بزنم؟

سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️

بزن همین امروز 

پشتیبان گروه ۴ستاره⭐⭐⭐⭐                                 خدایا شکرت       الهی یک نظر تو کافیست تا دل بندگانت آرام و مطمعن باشد      تو که آخر گره رو باز می‌کنی پس چرا امروز و فردا می‌کنی    

من حدودا یکسال و شیش هفت ماهه عروسی کردم از اونموقعم قرص ضد بارداری میخوردم ولی مثلا۳ یا ۴ ماه میخوردم بعدش چند ماه استراحت.

الان بنظرتون ممکنه باردار باشم؟

آخه فکر کردم که اثر اون قرصا به زودی نمیره

سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشخص میکنه به این زودی؟

بله

پشتیبان گروه ۴ستاره⭐⭐⭐⭐                                 خدایا شکرت       الهی یک نظر تو کافیست تا دل بندگانت آرام و مطمعن باشد      تو که آخر گره رو باز می‌کنی پس چرا امروز و فردا می‌کنی    

یعنی جلوگیری نداشتید؟ 

ماه های قبل اگه قرصم نمیخوردم ک ا ن د و م استفاده میکردیم اما این ماه نه طبیعی جلوگیری کردیم

سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز