2777
2789

مترجمی زبان انگلیسی

سالها دل طلب جام‌جم از ما میکرد وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد🌱                                                                        الهی برسد از جانب خدا : مصلحت هایی که آرزویت بود 💚

ترجمه

GO HARD OR GO HOME💥💥💥 CAUSE I AM WHATEVER U SAY I AM...IF I WASN'T, THEN WHY WOULD I SAY I AM?? 🧟‍♀️  But I got smarter, I got harder in the nick of time😈☻...Honey I rose up from the dead, I do it all the time😈☻....I'll hold you when things go wrong💞...I'll be with you from dusk 'til dawn💞.........Devil for Devil 😈 Kind for Kind 🤗 It's my attitude 😎 Please don't mind ☻✌🏻.......رفیق شفیق هرکول پوآرو و دشمن هستینگز خنگ ساده لوح 😒👹........There are many things not called poison which can kill a man - Hercule Poirot...   "کاربری که تعلیقش کردی نوشته ی آگاتا کریستی☻" ......  تو فقط دلت بخواد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش بامن❤❤ آهای خوشگل عاشق•••آهای عمر دقایق•••آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid, I have loved you for a thousand years...I'll love you for a thousand more...ای چراغ هربهانه از تو روشن، از تو روشن❤❤❤❤ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مسلما مدیریت بازرگانی، البته اگر تو شهر بزرگی زندگی میکنی و بازار کارش خوبه

اما اگر شهر کوچیکی مترجمی بد نیس، بطور کلی از نظر درجه بندی قابل قیاس نیستن، مدیریت بازرگانی رتبه بهتری میخاد، شما علاقت رو کدومه عزیزم؟؟؟ در نهایت علاقه شما شرطه

تو چنین خوب چرایی...
من ترم سه مترجمیم الان گیر کردم همش فکر میکنم تغییر رشته بدم بهتره بازار کارش حس میکنم خوب نست🙁

نه عزیزم اتفاقا نسبت به مدیریت بازرگانی خیلی بهتره،یه سرچ تو نت بزن برای مترجمی ببین کار هست ...تازه تو خونه هم میشه کار مترجمی انجام داد ودرامد خوبی هم داره 

سالها دل طلب جام‌جم از ما میکرد وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد🌱                                                                        الهی برسد از جانب خدا : مصلحت هایی که آرزویت بود 💚
مسلما مدیریت بازرگانی، البته اگر تو شهر بزرگی زندگی میکنی و بازار کارش خوبه اما اگر شهر کوچیکی مترج ...


من تهرانم . پس چرا اکثرا میگن مترجمی؟🙄

من الان خودم تو شرکت هواپیمایی کار میکنم ولی دوس ندارم همیشه تو اینکار بمونم برای همین میخواستم با مدیریت شاید کار دیگه ای انجام بدم🥺

ممنونم از دلگرمی که بهم دادین🥺😍❤️

فدات عزیزم 😘

سالها دل طلب جام‌جم از ما میکرد وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد🌱                                                                        الهی برسد از جانب خدا : مصلحت هایی که آرزویت بود 💚
من تهرانم . پس چرا اکثرا میگن مترجمی؟🙄 من الان خودم تو شرکت هواپیمایی کار میکنم ولی دوس ندارم همیش ...

هر کسی بر اساس تجربش میگه عزیزم، منم مترجمی زبان دارم از دانشگاه سراسری تهران، ولی از شرایط و درامدم راضی نیستم، دوستام که مدیریت بازرگانی خوندن خیلی شرایط بهتری دارن، ولی همونطور که گفتن در نهایت علاقه شرطه

تو چنین خوب چرایی...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز