shishi70 مدیر استارتر عضویت: 1397/07/13 تعداد پست: 783 عنوان فر برقی خوب؟ 106 بازدید | 8 پست سلام بچه ها میخوام فر برقی بخرم چه مارکی پیشنهاد میدید نمیخوام چهارروز کار کنه خراب شه یا به درد نخوره خدایا به معجزت ایمان آوردم عاشقتم 1399/09/27 | 15:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
saharmg عضویت: 1399/08/21 تعداد پست: 7514 خوشبحالت آشپزخونم براش جا نذاشتن 😭😭😭😭 من هرکس درخواست دوستی بده قبول میکنم ولی سوال چرت جواب نمیدم عکس نمیدم قد و وزن نمیگم اگه آقا باشی به ثانیه میفهمم وقتت رو هدر نده
shishi70 مدیر استارتر عضویت: 1397/07/13 تعداد پست: 783 من دارم راضیم چه مارکی خدایا به معجزت ایمان آوردم عاشقتم
shishi70 مدیر استارتر عضویت: 1397/07/13 تعداد پست: 783 خوشبحالت آشپزخونم براش جا نذاشتن 😭😭😭😭 ای جان. خدایا به معجزت ایمان آوردم عاشقتم