2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامدادخمار) تاپیک جامع ، چالش جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1065426 بازدید | 118822 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام عزیزم🐥💛 مصرف کربو بالاست،،هم نون هم برنج هم سیب زمینی...سعی کن مصرف کربو رو پایین بیاری ...

سلام سرگروه جون

یعنی یه روز که برنج بخورم نون نخورم اخه نمیتونم

بعد امروز دیگه طاقت نیوردم رفتم خوردم رو وزن کردم ناشتا روز 5 پری بودم اون هفته ام 80/500بودم امروز 79/450

 تو 9 روز

امروزم فستم اگر خداکمک کنه تا الان350 اگر تونستم با 500 اگر هم نه زیر 700

@shaparakشرقی     @شومیخک     @princesspeach     سلام خانومای با ...

@shaparakشرقی  

دوستان خوش هیکلم😍😍😘😘😌😌

صبحانه: کف دست نان سنگک/ پنیر/ گردو / خرما/ چای

ناهار:پوره سیب زمینی+ سس کچاپ

شام : شیر دارچین

آب 

دمنوش دارچین 

یک عدد سیب میان وعده هام هستن.



 انگوزه#  @دختره_بخندون @تبسم27 @صدف_20 @مندا @انرژی0مثبت  



https://uupload.ir/files/tdg1_۲۰۲۱۰۱۰۵_۱۲۲۳۳۲.jpg

دور سوم تلاش برای رسیدن ب اندام ایده آل💪💪😁 من همون آیناز خانووووم با اراده ام معرف حضورتون هستم ک😆😆😁😁💪💪💪ی سری برای باردارشدن بچه دوم کم کردم حدود 23 کیلو😎، بعد بارداری هم وزن کم کردم برای سری دوم حدود 21 کیلو 😎متاسفانه بخاطر شرایط خاصم ول کردم الان قراره باز شرو کنم🤩✌ وزن الان 86🙄 از پسش بر میام😉

 انگوزه#   @دختره_بخندون   @تبسم27   @صدف_20   @مندا   @ ...

@لیلی_ومجنون @مامان_2_گل_پسر @abremaman @violoonist  

دور سوم تلاش برای رسیدن ب اندام ایده آل💪💪😁 من همون آیناز خانووووم با اراده ام معرف حضورتون هستم ک😆😆😁😁💪💪💪ی سری برای باردارشدن بچه دوم کم کردم حدود 23 کیلو😎، بعد بارداری هم وزن کم کردم برای سری دوم حدود 21 کیلو 😎متاسفانه بخاطر شرایط خاصم ول کردم الان قراره باز شرو کنم🤩✌ وزن الان 86🙄 از پسش بر میام😉

 انگوزه#   @دختره_بخندون   @تبسم27   @صدف_20   @مندا   @ ...

@sanaz718 @زیتونپرورده @بامدادخمار @آلاهیدا  

دور سوم تلاش برای رسیدن ب اندام ایده آل💪💪😁 من همون آیناز خانووووم با اراده ام معرف حضورتون هستم ک😆😆😁😁💪💪💪ی سری برای باردارشدن بچه دوم کم کردم حدود 23 کیلو😎، بعد بارداری هم وزن کم کردم برای سری دوم حدود 21 کیلو 😎متاسفانه بخاطر شرایط خاصم ول کردم الان قراره باز شرو کنم🤩✌ وزن الان 86🙄 از پسش بر میام😉

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز