2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامدادخمار) تاپیک جامع ، چالش جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1065426 بازدید | 118822 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موفق باشی عزیزم ایشالله به پله های بالاتر صعود کنی🤣🤣🤣🤣

ازین بالاتر؟؟؟؟؟ 😂😂😂😂😂😂

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
نمیدونم چمه؟ میایی خصوصی؟ بهت بگم

بیا ببینم چته

درمونت پیش خودمه 😁😁😁😁😁

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
جوراب نیستی خوشمزه ای😬🥴

😂😂😂😂😂😂😂😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
[QUOTE=170592892]خودت حساب کن خاحر زیر قدرتی حساب میشه رو هوازی  عجب🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️  بعد ...

کلا فی سبیل اللهی کار کن خاحر

همه چیو که نباس حساب کرد 😂😂😂😂😂😂😂

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
حتما بفرست. فقط با رسم شکل باشه😂😂😂

عسک سه بعدی کمتر قبول نی 😂😂😂😂😂😂

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
بی ادب منحرف😅

😁😁😁😅😅😅😅😅

من تصمیم گرفتم دیگه حرفای چیز دار نزنم 🤐🤐🤐🤐🤐 متنبه شدم

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
@بامدادخمار     الهه خانم بیا یه تجدید نظری بکن.باید یه چند نفری را اخراج کنی. دارن تاپ ...

ای زیرآب زن

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
سلام عزیزم عالی بودی تو من امروز اولین روز پریودیمه پف دارم 

سلام صدف جون،انشالله بعد از پریودی بگیر،من اصلأ فکر نمی‌کردم سایزم کم شده باشه،انگیزه میده به آدم وقتی لباسها گشاد میشه😅

الهی و ربی من لی غیرک 🍃
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز