2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامدادخمار) تاپیک جامع ، چالش جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1065426 بازدید | 118822 پست
اره گلم.. احتمالا یه جای کارش اشتباه هست... براش عالی توضیح دادی👌👌👌 منم بهش گفتم که بره توضی ...

ممنووووون اوستااااااد جووونم

درس پس میدیم 😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه شوهرمن اولش میخوادخودشو بکشه به من چیزی نمیگه هلال رنگ عوض میکنه😂😂😂😂😂ولی انصافا اینستا جای م ...

افرین👏👏

اینستا نصب کردم واسه خرید پوشاک ...چند تا از دوستامو هم فالو کردم ،زیاد فرصت نمیکنم که.... پیجهای دیگه رو دنبال کنم ولی باید متوجه بشن که خانوماا برای خودشون عقیده و سلیقه ای دارن و نباید خیلی به پرو پای زنشون بپیچن😁😁😈

من بیشتر هدفم این بود که حرفم به کرسی بنشونم تا متوجه بشه همین وگرنه خیلیم داشتنش اهمیت نداره بود بود نبودم نبود 😘😘

سایز 99/10/10 دور گردن 37 دور سینه  97 دور کمر 80 دور شکم 88 دور باس ن 110 دور ران 62 ...

مرسی مامانی جون ک اندازه هاتو دادی 🤗

حالا بریم برا مقایسه🤔

💚کاهش وزن با بامداد خمار عزیز و سرگروهی زیتونپروده عزیزم💚 قد ۱۵۶ 😉 >>>>> وزن اولیه ۷۰ 🔓>>>> ۶۶.۰۵ 🔓 >>>>> ۶۴ 🔓 >>>>۶۲.۱۰۰🔓>>>>> 62 🔓>>>این هفته ۶۱.۸۵۰🔓 >>>> ۶۰🔐 >>>> ۵۸ 🔐 >>>>> هدفم ۵۶ 🔐 ☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘ممنون از سرگروهی آسنات جون عزیز بابت کمک هاش و راهنمایی هاش و همیشه در دسترش بودنش @آسنات99 @خوشگلشششونم @مامان_دو_گل_پسر @shaparak شرقی

سایز#  

سلام بچه ها بدویین سایزاتونو بگید من اونایی که تغییر کرده رو میگم 

            سایزاول      سایزامروز

دورباس ن ۱۱۰.......۱۰۷

دور ران۶۵............۶۰

دورشکم۹۹.............۹۵

@پیش_پیشی  

@دختره_بخندون  

@تبسم27  

@3ilent  

@سمیه1396  


عضو گروه نارنجی 🍊. وزن فعلی ۷۳.۱۵۰ وزن هدف ۵۵   هیچکس تا به حال برنامه ای برای شکست خوردن، چاق شدن یا احمق بودن ننوشته این چیزها وقتی اتفاق می افتد که شما برنامه ای نداشته باشید. 
قربونت من میگم کمه؟؟

ن بابا عالی پیش رفتی

من اندازه های ۳ ماهمو دارم مثل تو اینهمه توی یک ماه تعقیر سایز ندادم 

💚کاهش وزن با بامداد خمار عزیز و سرگروهی زیتونپروده عزیزم💚 قد ۱۵۶ 😉 >>>>> وزن اولیه ۷۰ 🔓>>>> ۶۶.۰۵ 🔓 >>>>> ۶۴ 🔓 >>>>۶۲.۱۰۰🔓>>>>> 62 🔓>>>این هفته ۶۱.۸۵۰🔓 >>>> ۶۰🔐 >>>> ۵۸ 🔐 >>>>> هدفم ۵۶ 🔐 ☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘ممنون از سرگروهی آسنات جون عزیز بابت کمک هاش و راهنمایی هاش و همیشه در دسترش بودنش @آسنات99 @خوشگلشششونم @مامان_دو_گل_پسر @shaparak شرقی

راحت باش گلم ...خوب کردی.....وقتش رسیده شروع وزن اولیه ی اولیه ام و بزنم....زمانی ک از خودم بدم اومد ...

الهه چه خوب شد امضاتو درست کردی

خیلی حیف بود اونهمه زحمتتو پنهان کرده بودی

تو یه الگوی خوشگل و باادب و مهربونی

منو نیگا نکن شیطونی میکنم

دارم اندوهمو پنهان میکنم

دلم میخواد همش امضاتو بخونم و یه روز خودمم همینجوری بنویسم



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ولی خداییش حال کردی آخرش قانعت کردم بنویسیش؟؟؟ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
افرین👏👏 اینستا نصب کردم واسه خرید پوشاک ...چند تا از دوستامو هم فالو کردم ،زیاد فرصت نمیکنم که... ...

دخترتوواسه چی فرستادی؟؟؟مگه میخواستی انتحاری بزنی؟😂😂😂😂🤦خواهر ترک باشه تعصب نداشته باشه محاله😒اون دفعه که میخواستم واتسابم نصب کنم این حرف تورو که من آدمم عقیده دارند بهش گفتم نرم شد دیگه👍👍👍خوشحالم باهات آشناشدم🤗

سلام خوبین؟چطورین؟ @sepiiiiiideh     سایز#       ۹۹/۱۰/۱۰   &nb ...

میگم ی سوال واسه سایز گرفتن باید قبل از اینکه چیزی بخوریم سایز بگیریم یا ن؟ من کسی نیس سایزمو برام بگیره🥺🥺🥺

هیـــــچ جݩگــــــي بیــن "ط" و دنیاي بیــرونت نیست؛ جݩگ اصݪـــي  بیــن  اراده و بهانه هاست.وزن شروع ۸۷😖😱 قد ۱۶۵ 🙃.هدف اول ←۸۲✔.هدف دوم←۷۷ ‌هدف سوم← ۷۲. هدف چهارم← ۶۷ .هدف پنجم← ۶۲ . هدف شیشم← 57.هدف اخر ۵۵. 300*86☜250*85☜300*84☜150*83.من به خودم یه حال خوب بدهکارم پس وظیفمه که به خواسته ها و ارزوهام برسم اونم فقط و فقط بخاطر حال دل خودم😇
واقن عالی..یه دمتون گرم حسابی بهتون میگم😉 یه نورامیدی پیدا کردم انشاالله ک بتونم.26 سالمه ولی نمیتو ...

آفرین خوشگلم

از الآن شروع کن

کاری که بذاری از فردا شروع ‌کنی، هیچوقت شروع نمیکنی

از همین الآن شروع کن

امضاتم درست کن

سرگروهتو پیدا کن

من از امشب منتظرتم که هر شب بیای و بگی چطور بودی 💪💪💪💪💪💪💪💪💪

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز