2789

خيلی بازی باحالیه

میشه لطفا برای شادی روح مادرم صلوات بفرستید ممنونم. من یه دختری هستم عاشق بحث های علمی‌و عاشق شیمی و واکنش های جذابش  عضو اکیپ علمی👽🧪🧬

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ععع واقعا؟ یکم توضیح میدی دربارش لطفا من خودم یه چیزایی شنیدم

داستان یه مردی هست که با گانگستر ها و یه سری گروه ها جنگ داره خودش هم البته خیلی آدم مثبتی نیست

گیم پلی هاش تو آپارات یا بوتیوب هست 

مثلا تو یوتیوب آریا کئوکسر بازی کرده کاملش رو

میشه لطفا برای شادی روح مادرم صلوات بفرستید ممنونم. من یه دختری هستم عاشق بحث های علمی‌و عاشق شیمی و واکنش های جذابش  عضو اکیپ علمی👽🧪🧬
آهان خیلی ممنون عزیزم😘💙

داستان تو جنگل و یه دهکده الیته یه قسمت هایی اسب سواری و قطار داره

میشه لطفا برای شادی روح مادرم صلوات بفرستید ممنونم. من یه دختری هستم عاشق بحث های علمی‌و عاشق شیمی و واکنش های جذابش  عضو اکیپ علمی👽🧪🧬
اوهوم عالی، در کل به نظرت ارزش بازی داره؟

آره قشنگه ولی خودم آنچارتد 4 رو خیلی دوست داشتم دنبال یه جنگ بودم معما داشت و تیر اندارگزی و عبور از جاهای سخت 

کانال اون پسره کلی بازی داره فیلم ها رو ببین هرکدوم رو دوست داشتی بخر و بازی کن

میشه لطفا برای شادی روح مادرم صلوات بفرستید ممنونم. من یه دختری هستم عاشق بحث های علمی‌و عاشق شیمی و واکنش های جذابش  عضو اکیپ علمی👽🧪🧬
آره قشنگه ولی خودم آنچارتد 4 رو خیلی دوست داشتم دنبال یه جنگ بودم معما داشت و تیر اندارگزی و عبور از ...

منم آنچارتد چهار رو بازی کردم خیلی خوبه👌👌

اوک بازم مرسییی💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز