2789
عنوان

😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 2323 بازدید | 165 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پردش همرو منحرف کرد 😄 ببخشید همه فکر کردن پرده ی بکارتو میگی 😄😄😄😝 منحرف شدن متنت بد بود 😄😄 ...


خو اون رید بعدشو کسی ندید ینی؟‌😐😐 کی موقع زدن اون میرینه عاخه😐😐😐

توچقد ساده گلم که داری توضیح میدی😐 استارتر ازمنو تو بیشتر میدونه

میدونم 😄😄😝😝😝😝😝😝😝 گفتم توضیح بدیم شاید توبه کنه منحرف 😄😄😄😄😄😄

اگر چه جان دادیم ، اگر جوان دادیم ، بهای انسان بود ، برای ازادی ✌🏻 ایران همیشه سرسخت ، بزار اسمت بد دربره ولی یادت نره گرگ واسه خودش میجنگه سگ واسه صاحبش ، متاهل و قطعا متعهد ، درخواست دوستی چه خانوم چه اقا رد میشه درخواست ممنوع ❌ یابو جان پرنسسعلی درخواست نده ❌ خدایا خودت درجریانی دیگه 💔🥀 دخترم نور قلبم امید زندگیم ❤️. عاشق تیپ و مد 💝 راجب استایل کردن میتونید ازم سوال بپرسید ، در حد توانم راهنمایی می کنم 💝 همه لباس میپوشن اما تو استایل کن 🙂💝. اهل کتاب 📚 محترم باشیم این خیلی مهمه نصف مشکلاتمون به خاطر نا محترم بودنمونه 💝

خو اون رید بعدشو کسی ندید ینی؟‌😐😐 کی موقع زدن اون میرینه عاخه😐😐😐

جمع کن کم کم 🤣🤣🤣🤣 پاره شدیم از خنده

یه چیزایی رو نباید فهمید،ندونستن آرامش داره🖤  🍃🍃🍃🍃همه چی به وقتش قشنگه...💕💕                    هار بودن افتخار نداره .. با احترام جواب بدین...خارهاتونو فرو نکنین ما بازم میفهمیم خار دارین خارپشتای آفریقایی(معذرت از دوستای با فهم و شعور....مخصوص یه عده هاره)🙂💫
اشهدتو بخون بای تاراکادان مایاد

خاداحافظ اسی 😄😄

اگر چه جان دادیم ، اگر جوان دادیم ، بهای انسان بود ، برای ازادی ✌🏻 ایران همیشه سرسخت ، بزار اسمت بد دربره ولی یادت نره گرگ واسه خودش میجنگه سگ واسه صاحبش ، متاهل و قطعا متعهد ، درخواست دوستی چه خانوم چه اقا رد میشه درخواست ممنوع ❌ یابو جان پرنسسعلی درخواست نده ❌ خدایا خودت درجریانی دیگه 💔🥀 دخترم نور قلبم امید زندگیم ❤️. عاشق تیپ و مد 💝 راجب استایل کردن میتونید ازم سوال بپرسید ، در حد توانم راهنمایی می کنم 💝 همه لباس میپوشن اما تو استایل کن 🙂💝. اهل کتاب 📚 محترم باشیم این خیلی مهمه نصف مشکلاتمون به خاطر نا محترم بودنمونه 💝

خو اون رید بعدشو کسی ندید ینی؟‌😐😐 کی موقع زدن اون میرینه عاخه😐😐😐


 طبیعی وقتی بعدش اینو بگی یعنی گند زد طرف دختریت گرفت😑 حله؟ عنوانت مشکل داشت اابته شیطونی عمدی زدی بیان همه 

من مهنازم9999 پیروزی از آن سخت کوشان هست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز