2789
عنوان

تم یلدایی

| مشاهده متن کامل بحث + 272 بازدید | 20 پست
اقا تو روخدا امسال یلدا رو بزارین کنار ببین چه وضعیتیه واقعا دارین با جونتون تاب با ی میکنین واقعا ...

اخه تا کی در خانه بمانیم

پوسیدیم بابا



اونیکه اسم یه موجود خطرناک و کشنده رو گذاشت عروس دریایی قطعا مادر شوهر بوده😑😑😅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

در خانه ایم دیگه  یعنی کلا بیخیال یلدا شیم؟؟

اگر منظورت به خونه خودته و با همسرت و بچت هیچی

ولی اگر مهمون دارینو ریختو پاچ بالا ۶ نفر نکیبن واقعا حقه‌الناسه

برای خودت ارزش قائل باش تو لایق بهترین‌ها هستی
اگر منظورت به خونه خودته و با همسرت و بچت هیچی ولی اگر مهمون دارینو ریختو پاچ بالا ۶ نفر نکیبن واقع ...

نه ما هرسال خودم و شوهرمیم 

هر سال تنهاییم 

یا راهی خواهم ساخت یا ساخی راهم آخ😅😄                         عاقل همه را به پشم خود بسپارد🙈
اخه تا کی در خانه بمانیم پوسیدیم بابا

مگه من نپوسیدم

منی که سرمو میزدی تهمو میزدی شمال بودم به خاطره کاره داداشم

یکککک ساله نرفتم شمال

منی که حتی ی جورابمو از تهران میخریدم یک ساله نرفتم تهران

همه همینطورین ی مشت حیوان و ادم‌نما بلند میشن میرن مسافرت و عشقو حال

برای خودت ارزش قائل باش تو لایق بهترین‌ها هستی
نه ما هرسال خودم و شوهرمیم  هر سال تنهاییم

خب اگر اینه نه خوش باشین

ما خودمون پارسال خونه خواهرم بودیم با یکی از برادرشوهراش

ولی امسال حتی خونه خواهرمم نمیریم

برای خودت ارزش قائل باش تو لایق بهترین‌ها هستی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792