2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

همش بی توجهی دعوافقط خونوادشومیخوادب اونامحبت میکنه بامن دعواک اوناروشادکنه

😞شوهر من به حدي بد رفتاره كه همه فاميلش ميگن چطور باهاش سر ميكني 😭

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
من مادرم 

اوايل ميگفتم هيچ وقت بابامر نميبخشم اما الان ميگم قسمتم اين بوده 

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
چند سالته 

٣٠

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
اگه کس وکار داشته باشی دوروبرت شلوغ باشه میشه اگه مثل من تنهام وغریب نمیشه 

من الان پیش خونوادمم بیچاره هاهوامودارن شوهرم بیکاره نگهش داشتن خونمون ولی بازم توخونمون پرروبازی درمیاره منت سرم میزاره کتکم میزنه زنگ میزنه ب خونوادش خوشه میگه فقط همونارومیخوادناراحتم ک انتخاب خودم بوده چ سختیایی ک این چندسال ک نکشیدم بخاطرش اخرش میگه مگه من ازت خواستم

چند سالته 

وسواسيه شديد 

ايراد گيره 

خودشيفتس 

حرف حرف خودشه 

زورگوس 

بد دهنه بشدت 

برا من خسيسه بشدت تما بهترينا واسه خودش ميخره 

مدام خانوادمو خورد ميكنه همون پدرمو حتي 

دست بزنم داره😭

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
من الان پیش خونوادمم بیچاره هاهوامودارن شوهرم بیکاره نگهش داشتن خونمون ولی بازم توخونمون پرروبازی در ...

نه گلم نميشه حسرت يه شوهر خوب هميشه به دلته همون طور كه به دل من مونده

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
عزیزم منم ۳۰ 

چه جالب😭

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز