2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا نكنه عزيز دلم  دلم خيلي گرفته جاييو مدارم برم از همه مهم تر بچمو ول كنم كجا برم تو اين دني ...

کاش یه جایی بود دو تا بچه ها مو بر می داشتم میرفتم کاش خدا حیف این دوتا فرشته نکرده 

کاش بشه برگشت امروز داد زدم واشک ریختم فقط گفتم خدا بسه 

كاش ميشد فقط كاش ميشد 

ديگه تحمل ندارم همه ميگن چقد تو خودتي چرا مثل قبلنا نيستي چطوري باشم وقتي زندگي برام نزاشته هر كار ميكنم يه بهونه جور ميكنه اذيتم ميكنه فحش ميده داد ميزنه جلو بچه كوچيك الهي بميرم برا اون

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
هنوز مشکلت حل نشد عزیزم

پس قبلا دیدی پیام هامو؟😭😭😭

حالم خیلییییی بد هست 😭😭😭لطفاااااا دعام کنید

🩵اگه حاجتی داری بگو برات آیه الکرسی بخونم💙برای خوشبختی و  آرامش منم اگه خواستید دعا کنید🤍 اگه راضی هستی لطفا برام یه سوره یس بخون 🙏🏻🩵بهم بگو  تا من هم در مقابل لطفت برات یه تسبیح صلوات بفرستم💙
کاش یه جایی بود دو تا بچه ها مو بر می داشتم میرفتم کاش خدا حیف این دوتا فرشته نکرده 

منم دلم بيشتر برا اون بچه اتيش ميگيره باورت نميشه خيلي سعي ميكنم گريه نكنم اما گاهي وقتا ناخود اگاه ميريزه اشكام مياد با دستاش پاك ميكنه بغلم ميكنه هنوز يه سالو نيمشه

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
بدبختی من اینه هیچ کس نمیفهمه غم دارم خیلی تنهام 

منم خيلي ميخندم اما متوجه غمم ميشن تو چشام معلومه 

اي اميد نااميدا حسييييين😢.                                           تو رژيمم🥰وزن فعلي ٧٣/٤😫هدف اوليه٧٠😣هدف دوم٦٧🙁هدف سوم٦٤😕هدف چهارم ٦١🙂هدف پنجم٥٨☺️هدف ششم٥٥😊انشاالله تا ابان ماه بهش ميرسمممممم🥰🥰🥰😍 
منم دلم بيشتر برا اون بچه اتيش ميگيره باورت نميشه خيلي سعي ميكنم گريه نكنم اما گاهي وقتا ناخود اگاه ...

دختر منم کلاس اول امروز داشتم سفره رو پاک می کردم اشکام میرخت دیدم اومده میگه مامان چرا گریه میکنی خدا لعنت کنه باعث وبانیشو خدا لعنت کنه خدایا صدام می رسه به عرشت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سقط جنین

مهلا88888888 | 15 ثانیه پیش

واریزبیمه

maryam_13_80 | 34 ثانیه پیش
2791
2779
2792