از اول عمرم مامان بابام همیشه باهام لج بودن
همیشه باهمن و پشت همن و منم هیچی
تا الان هزار بار آرزوی مرگمو کردن
همش میگفتن تو بی ادبی تو اضافیی
تک فرزند بودم و گفتم شاید اگه خواهر برادر داشته باشم خوب بشه اوضاع
برام خواهر برادر اوردن ولی بازم فقط اونا مهمن
چیکار کنم دیگه واقعا کم اوردم
الانم بابام بخاطر بچه مردم زد تو صورتم
همش مامانم میگه بمیری ایشالا
برای هیشکی مهم نیستم
هیشکی...
چیکار کنم بنظرتون؟