دوستان من یه موضوعی یکم ذهنم رو درگیر کرده
من کلا هر وقت یه خانم متاهل دیدم که مثلا در مورد زندگی متاهلی و اینا صحبت میکرد ، میگفت اصلا از ازدواجم راضی نیستم .
ینی میتونم بگم بیشتر خانمهایی که ازدواج کردن همین رو میگن و نظرشون همینه
خب من میخوام بدونم اگر واقعا ازدواج کردن انقدر کاره اشتباهیه و با ازدواج کردن ادم دچار مشکلات میشه ، پس چرا اینهمه روزانه در سطح جهان مراسم ازدواج و عقد برگزار میشه ؟؟؟
من خودم مجردم و ۲۲ سالمه و کلا مثلا اگر جایی در مورد خواستگار و ازدواج و این چیزا بحث میشد ، اکثرا به ادم میگن میخوای چکار که ازدواج کنی ؟؟!
حالا من نمیگم ادم باید در سن کم ازدواج کنه اما بالاخره توی یه سنی هر کسی باید ازدواج کنه دیگه .