2777
2789

زیرشو کم کن نذار روغنش خیلی داغ بشه در قابلمه رو بذار

نزول نصرت الهی، قواعد و سنت‌هایی دارد. به میزانی که با سنت‌های الهی همراه شوید، نصرت الهی را دریافت می‌کنید و پیروزی دین خدا به دست شما واقع می‌شود....اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبت ولینا....  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما میرازیم بپزه زردچوبه و پیاز میزنیم بعذ با کره سرخش میکنیم اب مرغم توش سرکه و ابلیمو و رب و فلفل سیاه باکمی زعفرون میزنیم مرغ ک خوب سرخ شد اینو میریزیم روش به عنوان سس محشره 

نمیدونم مال منم میپاچه ولی درب ظرف رو هم نمیشه گذاشت چون اب میندازه دیگه سرخ نمیشه

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ آرامشت را میدزدد یکی آهسته میگوید   (کنارت هستم ) ودل آرام میگیرد .ای خدای بزرگ هوای ما بنده های کوچیکت رو داشته باش .هرگز نترسید، کافی است به آینده‌ای ناشناخته، همراه با خدایی شناخته شده اعتماد کنید. خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست 

تو قابلمه سرخ کن یه سبد استیل بزار درش.من واسه ماهیم‌ همین کارو میکنم.اصن‌نمیپاشه

من مادر نميشوم تا فرزندم  را عصاى دستم كنم...من مادر نميشوم تا پيري و كورى ام را به فرزندم تحميل كنم....من مادرنميشوم تا بهاي قطره شيرى كه به كودكم داده ام پس بگيرم....من مادر نميشوم تا فرزندو وابسته و بيمار تربيت كنم و افتخار كنم به اينكه فرزندم مرا بر همسرش ترجيح ميدهد....من مادري بيمار نيستم...من مادر ميشوم تا انسانى سالم و مستقل تربيت كنم،مادرميشوم تا انسانيت را  به فرزندم بياموزم.انسانى قوى و درستكار  و خوشبخت....كودكم وظيفه اي در قبال من ندارد....بلكه من مادر او هستم و موظف به خوشبخت كردن فرزندم 

زیرشو زیاد کن درشو بذار اصلا باز نکن بعد خواستی اونطرفشو سرخ کنی یه پنج دقیقه خاموشش کن از حرارت بیفته که نپاشه بعد اونطرفشم برگردون دوباره درشو بذار حرارتو روشن کن

چشام سگ داره...ولی از این گوگولی پاکوتاهاست بلد نیست پاچه بگیره🤗🤗
ما میرازیم بپزه زردچوبه و پیاز میزنیم بعذ با کره سرخش میکنیم اب مرغم توش سرکه و ابلیمو و رب و فلفل س ...

اولش که سرخ‌میشه به نظرم خوشمزه تر میشه من اون مدلی هم درست میکنم ولی خانواده اینو بیشتر میپسندن 

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ آرامشت را میدزدد یکی آهسته میگوید   (کنارت هستم ) ودل آرام میگیرد .ای خدای بزرگ هوای ما بنده های کوچیکت رو داشته باش .هرگز نترسید، کافی است به آینده‌ای ناشناخته، همراه با خدایی شناخته شده اعتماد کنید. خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست 

خب اینجوری بخارنمیکنه سرخ نشه

چرا دیگه دقیقا اب میندازه 

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ آرامشت را میدزدد یکی آهسته میگوید   (کنارت هستم ) ودل آرام میگیرد .ای خدای بزرگ هوای ما بنده های کوچیکت رو داشته باش .هرگز نترسید، کافی است به آینده‌ای ناشناخته، همراه با خدایی شناخته شده اعتماد کنید. خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست 

خب اینجوری بخارنمیکنه سرخ نشه

نه فقط همون اول که میذاری مرغ رو یکم درش بسته باشه تا روغنش بشینه بعد باز کن ادامه بده

نزول نصرت الهی، قواعد و سنت‌هایی دارد. به میزانی که با سنت‌های الهی همراه شوید، نصرت الهی را دریافت می‌کنید و پیروزی دین خدا به دست شما واقع می‌شود....اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبت ولینا....  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز