2777
2789
عنوان

درد دل

66 بازدید | 3 پست

خانوما دلم خیلی گرفته کسی هست باهاش حرف بزنم ☹

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین

چی شده؟؟.

                              #_____ ما بی خیال سیلی مادر نمی شویم ______#                              #سلام بر زهرای شهیده#          باز باران…      با ترانه دارد از مادر نشانه      بوی باران…           بوی اشک مادرانه    پر ز ناله      کودکی با مادری پهلو شکسته            می‌برد او را به خانه     کوچه‌ها و تازیانه…  گریه‌های کودکانه     حمله‌ی نامردِ پَستی وحشیانه     تازیانه، تازیانه…      پس چرا مادر ،     چرا گم کرده راه آشیانه؟       باز باران…        با ترانه        دارد از مادر نشانه     بوی باران…          باز باران…           دانه دانه             حیدرانه                بی‌صدا و مخفیانه       آه از غسلِ شبانه       زینبانه…         لرزه افتاده به شانه     پشت تابوتی روانه           باز باران…

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چی شده؟؟.

انقدی بده که اینجا نمیشه گفتش

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز