2777
2789
عشق اگه واقعا عشق باشه یه روزی یجایی بهش میرسی 

دیگه هیچوقت این اتفاق نمیفته میدونم

خدایاشکرت ،99/11/29بی بی چکم مثبت شد،5ونیم صبح،99/11/30ازمایشم منفی شدش،99/12/2رفتم سونو ساک بارداری دیده شد،
محدودیت از ساعت ۹   میام تنها میشینم خونه   دهنم صاف شده  بابا

بد نیست واسه شما پسرا یکم از خیابون گردی های شبونه تون کم بشه😈

عضو تاپیک بامدادخمار  وزن فعلی80  وزن هدف67  قد165  عضو گروه نارنجی  تاریخ عضویت:00/02/28

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

4 سال

ایشالاخوشبخت باشین قشنگ درک میکنم حسوحالتو خداخودش به دل هممون ارامش بده

خدایاشکرت ،99/11/29بی بی چکم مثبت شد،5ونیم صبح،99/11/30ازمایشم منفی شدش،99/12/2رفتم سونو ساک بارداری دیده شد،
دیگه هیچوقت این اتفاق نمیفته میدونم


  بنظرم دیگه حسرت گذشته رو نباید خورد، حالا که تقدیر این بوده آدم یکبار زندگی میکنه سعی کن همسرتو دوست داشته باشی وبهش فکر نکن منم همین کارو میکنم 

دیگ دارم دق میکنم 😅😂    چند روز دیگ‌باید تیمارستان بستری شم 😂🤣

ناراحت نشینا ولی حقتونه یکم ما دخترا رو درک میکنید😝

عضو تاپیک بامدادخمار  وزن فعلی80  وزن هدف67  قد165  عضو گروه نارنجی  تاریخ عضویت:00/02/28
  بنظرم دیگه حسرت گذشته رو نباید خورد، حالا که تقدیر این بوده آدم یکبار زندگی میکنه سعی ک ...

بعله ولی من همش توگذشته زندگی میکنم این خیلی بده خیلی 

خدایاشکرت ،99/11/29بی بی چکم مثبت شد،5ونیم صبح،99/11/30ازمایشم منفی شدش،99/12/2رفتم سونو ساک بارداری دیده شد،
بعله ولی من همش توگذشته زندگی میکنم این خیلی بده خیلی 

منم همینطوری ام دائم تو خاطرات غرقم

عضو تاپیک بامدادخمار  وزن فعلی80  وزن هدف67  قد165  عضو گروه نارنجی  تاریخ عضویت:00/02/28
منم همینطوری ام دائم تو خاطرات غرقم

اره دست خودمم نیست قشنگ حرفاش صداش تو ی گوشمه بعدهفت سال،تازگیا فهمیدم سرطان خون داره حالم خیلی بدشدش هرچی بلابوده سرش اومده این بشر حتی نمیتونم پیام بدم حالشوبپرسم بعنوان دختردایی،دیوونه شدم

خدایاشکرت ،99/11/29بی بی چکم مثبت شد،5ونیم صبح،99/11/30ازمایشم منفی شدش،99/12/2رفتم سونو ساک بارداری دیده شد،
همه ک اینجوری نیستن     ولی خیلیا....

آره خب بعضی از دوستای خودمم اینجوری ان و من واقعا بعضی اوقات دلم میخواد نصف شب قدم بزنم تو خیابون

عضو تاپیک بامدادخمار  وزن فعلی80  وزن هدف67  قد165  عضو گروه نارنجی  تاریخ عضویت:00/02/28
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز