الی۱۴۰ مدیر استارتر عضویت: 1399/05/02 تعداد پست: 5218 عنوان علایم کرونا 30 بازدید | 1 پست حس بویاییم رفته خیلی کم حس میکنم چشایی هم نمک خوردم حس کردم آبریزش بینی و عطسه دارم آخه ممکنه کرونا باشه ممکنه بدتر شم ؟ 1399/09/18 | 22:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sadaf76 عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 38332 خودتورا تقویت کن و مایعات و پروتیین بخور تا بی حال نشی دعا کنید درتاریخ ۰۱/۰۱/۰۱ ۱۴ برای من معجزه اتفاق بیفته ......❤❤🙏🙏