2777
2789
عنوان

زایمان کردم طبیعی. دو ساعت پیش

| مشاهده متن کامل بحث + 5015 بازدید | 184 پست
مبارکههههههه 💋💋💋💋انشالله سایه پدر و مادرش همیشه رو سرش مستدام باشه گلی❤️ از طرف من حتما بوسش ...

مرسی عزیزم. حتما 

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارکه.ان شاء الله عروسش کنی. روایته بعد زایمان،تمام گناهان مادر بخشیده میشه. میشه برام دعا کنی تا ...

مرسی عزیزم. حتما گلم

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

عزیزم استانه تحمل درد ادمها متفاوته یکی طبیعی میزاد راحته ، یکی سزارین برلش بهشته اصلا و ابدا ن ...

دقیقا 

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

مبارک باشه عزیزم برای زن داداش منم دعا کن خدا یه نی نی سالم بهش بده

مرسی عزیزم. حتما عزیزم 

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

مبارک باشه عزیزم  خدا دخمل خوشگلت و براتون حفظ کنه 👏👏😍😍😁😁

مرسی عزیزم 

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

توروخدا دعام کن الان پاک پاکی به خاطر دو دخترام دعام کن گناه دارن شوهر هر لحظه بیرونم میکنه دخترام گ ...

حتما عزیزم. الهی هر چی میخوای خدا بده بهت

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

منم این هفته زایمان طبیعی میکنم چیکار کردی کم درد داشتی؟؟ ورزش میکردی؟

نه والا. فقط قران 

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

قربوووونت دوست من😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹😘😘😘😘😘😘😘😘😘

عزیزمی خوشگلم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
[QUOTE=167599162]مرسی عزیزم. میخواستم بگم نترسین. واقعا بعد زایمان فقط نهایت نیم ساعت از سرما لرزیدم ...

از 4 تا 6 و نیم. با دهانه رحم کاملا بسته. سریع فول شدم. ماما خودش کلی تعجب کرد

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

عزیزمی خوشگلم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ...

در این دنیای فانی دارمت ، دوست

چو عشق بی کران من دارمت ، دوست

به حرفی که زنم بشنو نگو نه

بقرآنی که خوانم دارمت دوست😍💕

بانو_سایه#  

اینم شعر بنده برای تو دوست 

الان گفتم😶

🌹🙏دوستان خوبی بدی دیدین حلال کنین🙏🌹
من لحظه ای که بستری شدم، آمپول فشار زدن، دردهای غیر قابل تحمل از همون لحظه شروع شد، سر دو ساعت فول ش ...

اااخی یکی اونجا مثل شما درد کشید اخرشم سزارین شد

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

راسته که هر چی لگن بزرگتر باشه زایمان طبیعی راحتتر🤔🤔🤔🤔🤔

دلیل نمیشه. یکی ورزشکار بود. با لگن خیلی خوب... از 12 درد کشید تا 8 شب فول شد. تکواندو کار بود بدنش سفت بود

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

مبارکه گلم توروخدامنوهم دعاکن چندساله منتظرم مادربشم 😔

حتما عزیزم. واسه همه دعا کردم لحظه زایمانم

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز