2789
عنوان

شیرخشک

66 بازدید | 9 پست

دوستان خواهشا هرکس درمورد سوالم اطلاعات داره راهنمایی کنه. پسرم از بدو تولد پره نان خورد تا سه ماهگی. بعدش دکتر گفت نان ۱ رو شروع کن ولی موقع مدفوع کردن خیلی زور میزد و در عین حال اسهال بود. بعد گفتن سوپرامیل ۱ بده که بازم خیلییی زور میزد و همچنین شیر یارانه ای هم دادم بازم زور میزنه. البته تو هیچ کدوم از این حالات دفعش سفت و شبیه یبوست نیست ولی شدید زور میزنه و گریه میفته. هرکس تجربه داره بگه من چه شیری استفاده کنم... چون بچم نارس بود و دو ماه بستری بود دیگه سینمو نگرفت وگرنه اوایلش شیر خودم خوب بود

من پسرم دو ماه ونیمشه

شیر خودمو میخوره و کمکی دو وعده شیرخشکم میخوره البته تو خواب میخوره فقط بیدلر باشه شیشه نمیگیره

آپتامیل بده ببین چطوره

من سوپرامیل دادم دوست نداشت

آپتامیل دوست داشت ولی اسهال بود

الان تروویتال میخوره هم خوشمزه س هم هر روز یا دو روز یک بار دفع داره

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آپتامیل مگه نباید با شیر مادر مخلوط بشه؟ من شیر ندارم دیگه

نه ربطی نداره . البته من شیر خودمم میدم . ببلاک میدادم که نساخت بهش . سمیلاک هم شیرخوبیه ولی یکم سنگینه 

زندگی زیباست اگر قیرقودوخ قویسا  
من پسرم دو ماه ونیمشه شیر خودمو میخوره و کمکی دو وعده شیرخشکم میخوره البته تو خواب میخوره فقط بیدلر ...

تروویتال یک و دو و اینا داره؟؟ بعد اسهال و یبوست نشد؟ زور نمیزد؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز